HEHÖ

Jag har gråtit så mycket dom senaste fyra dagarna så jag har konstant ont i huvudet! Jag hatar verkligen att jag älskar dig så mycket, hatar att veta att jag aldrig kommer få träffa dig igen! Jag sitter och lyssnar på en låt som jag lyssnade mycket på dom första två veckorna vi blev tillsammans... Spelas: Sizzla - Love is forever. Sitter och kollar på min bilddagbok, från kvällen vi första gången träffades och alla våra minnen därefter, och då vi blev tillsammans. Alla bilder på oss <3 Allt roligt vi gjort, jag saknar det så oerhört mycket. Jag saknar dig!

Du var verkligen den enda som kunde göra mig hur glad som helst och få mig att skratta även då jag var hur nere som helst eller sur/arg. Du fick mig alltid att skratta och le av dina underbart roliga miner eller något kul du sa. Jag kommer sakna min glada du vid min sida.

Jag kommer aldrig, verkligen aldrig att glömma oss, och våra bästa stunder! Som när vi var uppe vid din havsbod. Sol, värme, nykära och havet! När vi gick omkring på bergen, pussades och kramades. När vi la oss på den där stranden, alldeless själva och myste hur mycket som helst. Så vi nästan glömde av tiden :) När vi åkte över med båten till den där andra ön där, satt på bergen, höll om varandra och bara var nära varandra. Fan vad jag saknar den tiden. När vi satt flera timmar i sträck på msn och bara skrev med varandra :) Spelas: Lifehouse - Storm <3 Och det värsta är nog att jag fortfarande blir mer och mer kär i dig. Och nu är jag ärlig. Så jävla ärlig man kan bli!

Första gången vi riktigt var tillsammans, och vi gick på bion i Borås. The Mist, en urusel film verkligen men du valde den för att det var den längsta :$ Söt :) När vi satt längst bak och myste, höll om varandra, låg praktiskt taget i varandra famnar och kysstes i bio mörkret! Spelas: Lifehouse - Broken. Alla dom gångerna vi träffades efter du slutade skolan, köpte godis och satte oss vid ån på bron i solen :) Minnen! Och när den där fylle/nerknarkade tanten vill ge dig en näskrok :O Blev nästan rädd för henne, eller den gången hon kom in och frågade om pengar när vi satt på Mc Donalds. Eller vårat HEHÖ i början vi alltid skrev och sa, hihi. När vi skulle gå på en Saw film i Göteborg med Marcus, haha. När vi var tvugna att springa som fan till tåget för att hinna med det till Borås, och hem till dig för att sova <3 Eller våra berömda koss bilder från eran havsbod! Dom kommer förbli saknade och allt vi gjorde däruppe. Sitter och kollar bilder från min bdb den torsdagskvällen när systeryster och Andy blev lite heta tillsammans. Mysiga stunder vi allt haft, eller hur? :) På en bild ger vi varandra en ordentlig kyss, saknar dom! Men den kvällen var varm och go, en riktig sommarkväll! Så snygg du var då! Och fortfarande är. Saknar att sitta i ditt knä och då du håller om mig. När vi var uppe i din stuga och jag började bombadera dig med rönnbär hähä (A). Vad barnsligt kul vi hade då! Den kvällen vi var hos Marcus med några till och kollade film och åt godis. Haha så hade vi köpt en massa godis på Hemmakväll, och vi hade en liten lek hos honom. Med romkulor och majskulor. Jag slapp romkulorna och fick bara majskulorna! Ni andra fick romkulor flera gånger om ;) Eller när vi bestämde att du skulle flytta hem till mig. Åh vad glada vi var då att äntligen få sova tillsammans varje natt. Det var mysigt. Eller när du slutade skolan vissa dagar och kom hem till mig som en överraskning :) Badade skumbad och lekte och hade oss! <3 Den Halloween festen när vi åkte med Emelie till hennes kompis, han den där Barbados bögen som han var utklädd till. Haha, när jag hade koppel till dig ;) hihi. Men fan vad kallt de var ute -.- Hittade den där gamla bilden där jag rev på ditt bröst så det blev ett hjärta, naw! :) När vi var på IKEA i Kållered med systeryster och gick omkring, och sedan efteråt när vi väntade på pendeln mot Göteborg, haha. När vi skojade med dig, "pappa"... "men pappa, kom då!" Haha :D När vi var hos mig, och hade Zelda maraton <3 Fy fan vad mysigt vi hade då, spelade i flera timmar eller du gjorde och jag hjälpte dig vid sidan om där med datorn ibland, haha och så fetade vi oss med godis i mängder. Eller dina fina blåa ögon <3 Dom lär jag aldrig få titta in i igen :( Saknar allt med dig, saknar även när jag satt i soffan och du framför datorn konstigt nog, bara för att jag var i din närhet antar jag :'( Den där roliga dildo bilden när du hade mina kläder på dig, haha! Eller när vi var och varandrade omkring i Slottsskogen och kollade djuren, älgen som var halväten :o Jag saknar tillochmed att stryka dina kläder! :S Nu börjar detta bli helknäppt. Och speciellt våra tvätt tider, dom var mysiga . Även att just tvätta är skittråkigt men vi hade kul, alltid kul :) Och när vi firade 6 månader dvs ett halv år och du gav mig ett jättefint halsband <3 I love you (to!) som det stod på det. Alla dom gångerna vi skojade med Lillen, haha. Myspys katt! Eller när jag sminkade dig "så vackert" HAHA :) Vad kul vi haft ihop ändå? :) Det måste du faktiskt erkänna. Eller förra nyår, när du blev äckligt full men du var väldigt söt ändå! Hihi, gick omkring och kramade träd, spydde rosa spya. Haha. Eller en av dom bästa festbilderna vi vet! Nämnligen den på systeryster i telefonkisken där det stod: "Blir fadder till en flicka! Ring ......" Haha :) Eller när vi gång på gång försökte bleka ditt hår till superblondt men du fick gult hår istället, haha. Men tills slut kom du till en frisör och du fick ditt platina blonda hår :) När vi åkte hem till systeryster en fre eller lördags kväll, drack drinkar "San Fransisco" och rökte massa vattenpipa :D När vi kom in i våran pulvermos period! Helt galet mycket mos vi åt tillsammans med allt näst intill :O :P Usch vad jag saknar dig alltså! Alla kram, puss bilder med/på oss gör mig gråtfärdig :( Tanken på att dina läppar skall, kommer röra någon annans än mina, det gör verkligen så ont. Att du en dag kommer säga: Jag älskar dig till någon annan klarar jag inte av :'( <3 Den gången jag och Ählii skulle på någonting i Göteborg och du skulle iväg och jobba med din pappa, så när jag hade åkt från Kinna till Göteborg central satt DU där! Fan vad chockad jag blev, men så jävla glad! Jag önskar verkligen att du var min igen <3 Jag kan inte hjälpa vad jag känner för dig :( Förlåt. När vi åkte med dina vänner för att kolla på rally grejs, de var inte direkt det roligaste kanske men vi skojade som vanligt och fulade oss när alla andra såg som frågetecken på oss, tyckte la att vi var dumma i huvudet :p Eller alla gångerna vi åkte till Bua när vi var, och bodde i Kinna. Badade och solade, fikade, fiskade eller ah du gjorde det :p Medans jag solade :) När vi myste och busade, lekte i vattnet tillsammans <3 Den gången vi lånade pappas bil för att "handla" när vi istället åkte ut till en sjö, parkerade och myste hihihihi. Du vet vad jag syftar på :) Vilka tider! När vi åkte till Vårgårda för att få våra två Nintendo 64 spel vi sökt efter så himla länge! Men vi fick dom till en jäkla bra pris också :) Vad vi spelade efter det, och du med ditt Banjoo Kazooie :) sötnos! När vi var omkring i Kungsbacka strax innan eller om det var efter vi hade tatuerat oss tillsammans, då vi köpte "bebis" tröjan åt mig, :) Den helgen vi tog in på hotell! Vad vi mådde då! :) Den där roliga incidenten på morgonen när vi skulle äta frukost, haha. "Det dunkar här" :O :) Den kvällen vi var hos mig, lånade pappas bil och tog din digitalkamera och åkte omrking i Kinna, Skene och Rydal och fotade en massa saker :) mysigt som röven! När du hade tagit studenten och tog taxi ända från Göteborg bara för att vara med mig <3 Bäst du var vet du va? :) Eller när vi var på Borås Bostäder för att visa upp ditt jobb grejs för att kunna söka lägenhet, och fick precis den vi ville ha! Vilken dröm och hur glada vi var att äntligen få flytta tillsammans, bli sambos på riktigt, något eget! Och när vi äntligen kunna köpa saker som skulle vara till oss i våran egna lägenhet, och dagarna innan vi skulle flytta. Helgen där, vi lånade pappas bil och köpte dom sista möblerna på IKEA :) Sängramen och lite bord åt oss. Och när vi åkte hemåt igen, haha när vi såg den där roliga skylten. Vad var de stod på den nu igen? :o Busshållplatsen alltså? Hmm... Något jäkla skoj iallafall som fick oss att tappa hakan rent ut sagt :D <3 När i äntligen fick bebis spjälsäng och fick började måla den i svart :) En hel del bra stunder jag kom på med oss iallafall <3

Även om vi har haft våra motgångar så trodde jag verkligen att vi skulle hålla ihop ändå. Men typiskt nog hade man otroligt fel. Men jag vet att du vet att jag älskar dig oändigt mycket! <3 Alla gånger vi bråkat, om du bara visste hur mycket jag ångrar dom gångerna. Jag önskar det inte var såhär mellan oss som det är just nu. Jag är evigt ledsen för den smärta jag orsakat för oss, dig. Och minst sagt för mig själv! Att jag själv satt mig själv i skiten, att det aldrig kommer vara vi två igen. Det skär in i hjärtat! För vad du än tror eller inte tror, så älskar jag dig! Det har jag gjort sedan första stund tillsammans med dig, och det gör jag fortfarande. Min kärlek till dig har knappast blivit mindre sedan vi gick isär, snarare starkare och ännu större! Jag hoppas att du inte glömmer av mig helt även om du inte vill veta av mig något mera, men snälla tänk på mig då och då och våra bästa stunder vi fick tillsammans och att vi hade kunnat få det underbart bra igen om du bara vågade ta chansen igen! Du skulle aldrig ångrat dig , det vet jag! Och de är något jag kan garantera dig om faktiskt. Jag är så bomb säker på vad jag vill, och vill ha. Jag vill ha dig. Jag älskar dig.
Jag älskar dig Helly!

Din Elly Obinsson <3



Älskar denna bilden på oss, för vi ser verkligen glada ut !
<3 <3 <3

Du var mitt allt .
(det är du fortfarande, i mina drömmar!)

Jag hoppas verkligen att du kan försöka se våra bra stunder nu istället för allt hemskt som varit, är och inte ångra tiden vi fick tillsammans, utan se den som något bra vi fick ändå. Det gör jag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0