<3

 
 
 

Min söta flicka <3
Mammas ögonsten !
Mitt allt !

.

Från en kärlek till en annan..



Om  d u  bara visste hur mycket jag saknar dig?
Hur mycket jag behöver dig?
Hur mycket du betyder för mig?
Hur mycket jag tänker på dig?
Hur mycket jag drömmer om natten om dig?
Hur mycket jag verkligen älskar dig?

Det gör så ont att varje dag inte få säga till dig jag älskar dig.
Det gör så ont att inte få älska den man vill älska.
Det gör så ont att inte få vara med den man älskar.
Det gör så ont att inte längre få vara i varandras närhet.
Det gör så ont varje jävla dag som går utan dig.

Jag vet att det aldrig mer kommer bli du och jag igen.
Att jag gjort så jävla många misstag och fel, att jag
har enbart mig själv att skylla på till varför vi
inte är tillsammans längre.
Att veta att jag själv är boven i det hela gör
saken ännu jobbigare och grymt mycket sorgligare.
Att jag dagligen blir påmind om hur urusel jag är,
 pga mina jävla misstag jag alltid gör.
Att jag en dag skulle få sota för allt jag gjort, gör.

Känns som att för varje dag som går, blir min
kärlek till dig bara starkare och starkare!
Allt jag önskar är att få vara tillsammans med dig,
och Isabelle. Alla tre tillsammans.
Men det är något jag bara kan drömma vidare om.
Jag får stå mina idiotiska kast och fiska vidare
helt enkelt, fast så enkelt lär det inte bli .
Eftersom min kärlek för dig ännu finns kvar,
lär jag inte heller söka efter någon ny.
Den enda jag älskar och vill ha var, är dig!

Jag älskar dig Andreas, vad som än hänt
mellan oss förr och nu, så kommer jag alltid att
älska dig! Du är evigt saknad av mig.
Din Madde, vad som än händer.

Nu har jag fått skriva av mig en hel del.
Jag har egentligen så otroligt mycket mer jag skulle
vilja skriva om Isabelle och om dig Andreas.
Men det får bli bra såhär, iallafall om dig.
Isabelle, jag älskar dig! Mammas pärla!
<3


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag blir helt tårögd när jag läser din blogg :(

Jag tycker synd om dig gumman!



Jag älskar dig tjejen! <3

2010-02-18 @ 12:48:02
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0