Pour some sugar on me

Kvällen var trevlig :)
Fick träffat min Mels <3, och hennes kiwi ;). Gick runt lite i knalleland med båda, och Mels köpte en skitsöt alla hjärtans dag present. Själv firas alla hjärtans dag med bebis troligen om bebis ploppat ^^, Så är man mindre ensam :( .. Sedan körde dom mig hem till mamma vid halv 6 tiden, jättesnällt av dom :)
Kom hem till mamma, som inte är hemma nu eftersom hon jobbar men systeryster var hemma. Så vi pratade lite och sedan började vi med sen mat ;) Köttfärs och ris ^^ mums! Nu sitter jag här, och skall om 20 minuter hoppa in i ett varmt bad :o Senaste gången jag badade var när jag bodde hos pappa :D så nu jävlar kommer jag njuta ikväll :) hihi.

Imorgon blir det troligen lite att göra iallafall :) Vara med mamma en stund, sedan hälsa på pappa och sedan vidare till Borås, för att åka vidare till Alingsås, om jag inte stannar en natt till här (A). Haha :) Om bebis inte kommer inatt då förstås.. Då kan de blir lite svårt, hehe. men jag skall försöka knipa tills tisdag :)

Jag hoppas verkligen att jag får hjälp nu inom 2 månader att få hjälp till en lägenhet :) Vill så gärna ha något eget /: något att kunna kalla hem, mitt och bebis hem :) Istället för att vara inneboende hos syster Linda. Tär på en och det är stress, och gäller att alltid vara överdrivet snäll och trevlig även när man är skitledsen :( men jag försöker hålla humöret uppe även då stunder, dagar är på botten /;

Nu trycker bebis på rejält, haha. Är sjukt hård :o kan misstolkas ^^ men magen är hård. Haha :)
Funderar på att sluta skriva nu och skriva mer imorgon eller så kanske :) ...

A, i mitt hjärta!

Ha det finfint !!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0