I hope you know...

Nu har jag fått världens impuls grej! :D Har bebis inte kommit inatt, imorgon eller lördag skall jag festa, på något sätt :) Är så fest sugen, vet inte varför! men jag mår bra i gravidteten, alltså magen är inte jobbigt, inte så tung direkt och jag har lite fest kläder ^^ Någonstans! :o Kunde vara skoj att hitta på något precis innan bebis kommer, och självklart skall jag ju inte dricka förutom vatten eller liknande men bara för att dansa och ha lite skoj :) hihi. Blir väl Borås eftersom mitt busskort gäller åt det hållet... Dock vet jag inte vart jag skall sova, syster kommer nog inte vilja hämta mitt mitt i natten :o haha. får väl se om jag åker till mamma eller så och sover :P
Känns skit annorlunda att jag ens tänker såhär nu :D men varför inte? :) Syster Linda blev helt till sig när jag sa det till henne, haha. Skitorolig. men äsch :) Måste få leva lite hihi (A). detta kanske gör så att bebis vill komma ut, om jag dansar och har mig. haha, jag kommer skämma ut mig totalt med min mage ^^,

Usch, som i förrgår när jag åkte från Borås, knalleland. När en stötte på mig. Att killar ens kan med att stöta på gravida? Det är sjukt :S Speciellt hög gravid! usch! Stort NEJ och NEJ jag är inte intresserad. Örk! -.-

bebis trycker på som vanligt, men inget tecken på utgång ännu :( <3

Elly abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0