Another day

Jag skulle egentligen träffat Mells, men det blir på söndag istället om bebis inte ploppat ut :) Annars så skall jag till Skatteverket en snabbis senare, och därefter skall jag vidare till Skene :) Sova över hos mamma och imorgon blir det att ta det lugnt, om bebis inte kommit :) haha.

Men imorgon kväll vet jag inte vad som händer, det får jag ta då :)

Inatt har jag sovit otroligt dåligt /: Jag förstår inte varför, troligen överspänd för att jag vill att bebis skall ploppa ut nu när som helst :) Sov kanske 3-4 timmar inatt. buhu. Men min förlossnings väska och bebis väska är redo och klar i bilen samt bilbarnstolen, tack och lov. Hehe. Så nu får bebis komma :D <3 Det tycker jag iallafall :) Jag har iallafall fått i mig frukost (yey!) och pratat med moder jord, nu skall jag bara fixa iordning mig snabbt och plocka lite bland bebis kläderna. Fixade en hel del i förrgår med dom, la in dom fint i lådor och grejade en timme :) myspys! Fick igår också spjälsängs skydd av syster Annelie igår efter begravningen till bebis sängen, så nu har jag det. Invänta mina pengar så skall jag betala tillbaka, köpa bebis madrass och ett litet badkar .. :)

Idag är jag BF+1. Undra när du vill komma ut kära du? <3

Elly abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0