27 februari 2010

I torsdags var de mycket att göra. Först kom pappa och hämtade mig och Isabelle vid 11 tiden, åkte till Borås så bjöd pappa på Burger King, efter det släppte han av oss vid Södra torget i Borås, så gick vi upp till bvc för att hämta ett papper vi behövde för besöket efteråt. Så rullade jag och Isabelle bort till Familjerätten för dna grejen. Var där i över en timme och tjötade, vi hade så trevligt haha :p Efter det bytte jag blöja på lill damen och gav henne mat innan vi begick oss ut i det hemska vädret igen :o Vandrade omkring och de var fan inte lätt att gå med barnvagnen där i stan . så jävla mycket snö :S Fan plogar dom inte vägarna för? Jävla cp hövven! Åh. Efter 1 timme drygt kom äntligen pappa och hämtade oss på stationen, och då var klockan strax efter halv 4, åkte iväg till Ica Maxi, så var pappa sååå snäll :) och köpte våtservetter och blöjor till Isabelle <3 Tack sötaste pappa! :) Åkte därefter hem till Skene, och där väntade mamma och Jossan :) hehe. Tog det lugnt resten av kvällen bara :)

Igår fredags vaknade Belle vid 08 så vi gick upp då, mat och blöja + kläder fick hon på sig :) Sedan fick jag skynda mig att fixa iordning mig, efter det åkte jag och Belle ner till Kinna för att träffa och fika med Linda och hennes lille son Keven :) Fikade på punkten i 1.5 timme, sedan fick Isabelle presenter av dom! Jättefina bamsekläder och Hello Kitty body! Supergulligt, lite stort men de växer hon nog in i relativt snabbt ;)
Sen gick vi snabbt till Hemköp, och handlade lite och sedan tog vi 90 bussen, så hoppade jag av i Assberg hos mamma och Linda fortsatte vidare :) Kom hem, så fick lill stumpan lite mer mat och ny blöja, sedan somnade hon. Och då åt jag lite mat och sen blev klockan 16 någonting, och jag skulle iväg med Belle till Lina här borta :) Hälsade på en stund och Alexandra var också där :) Båda fick hålla Bellis! hihi, och Benjamin ville också klappa på damen :D haha. Lite hårdhänt ibland men ingenting hände ju haha :) Efter det gick vi hem igen och hon fick lite mat och blöja, sedan somnade hon nästintill direkt :o haha. Jag tog lite att dricka, sedan blev klockan halv tio och då somnade jag också, haha :p Sen vid halv 11 väckte mamma mig och sa att hon skulle hoppa i kojjs, så de gjorde jag och Belle med :) Somnade på bumsen! haha.

Både natten igår och inatt var lugn, hon är så duktig och snäll :) Bellis min <3

Idag vaknade vi runt 09, gick upp och samma gamla vanliga visa blev rabblad haha. Fixade iordning mig, och gjorde iordning henne :) Idag känner jag för att göra någonting, haha. Nog att jag och mamma med Belle skall ner till MM inom en stund för att köpa en ny nappflaska med större napp till damen här men känner för att hitta på något, kanske Göteborg senare tro ;) ? hihi. Har ju mammas gbg kort nu så jag kommer någonstans nu ;) Haha.

Nu skall jag avsluta. Nu går vi här ! :)

Madelly & Isabelle samt mormor abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0