24 februari 2010

Natten har varit jättebra, hon har sovit en hel del så det har varit väldigt skönt för både min och Belles del :) Gott gott! Skönt med ersättning också, slippa pumpa mitt i natten också. Stor fördel, går fort att fixa iordning. För en timme sedan drygt var jag iväg med syster Linda medans Isabelle var hemma med Martin och väntade, för att jag skulle intill Apoteket för att köpa en manuell amningspump, haha den var skoj! :D Jag har ju fortfarnade mjölk kvar men inte alls mycket, så jag måste pumpa ut det sista nu, och göra det mindre och mindre för att det skall upphöra helt med min mjölkproduktion. Och förhoppningsvis inom några veckor är det borta, haha :) Så man slipper få stenhårda bröst efter ett tag och läcker även om man bröstbaddar ^^,

Imorgon kommer papi<3 hit och hämtar mig och Belle vid 10-11 tiden, åker iväg till Borås så bjuder pappa mig på lunch där och sedan skall jag och Isabelle iväg för att göra DNA grejs, och då åker papi till Kinna på ett möte, och mitt möte tar väl max 15 minuter och sedan skall vi vandra omkring i stan och till Knalleland för att handla lite åt lillan :) Så från 13.30 och framåt en timme eller två är jag fri och kommer inte ha något direkt att göra, så bor du i Borås KOMSI :D haha! Sedan efter 15 kommer väl papi och hämtar oss igen för att köra oss vidare till mami :) Är ju där ifrån imorgon eftermiddag tills söndag någongång och hälsar på :) Och troligen blir det att fika med Linda och Keven på fredag kanske. Mycket trevligt!

Annars idag blir det att packa ihop lite saker, fixa lite med barnvagnen så det är klart inför imorgon :) Sedan ta det lugnt idag. Pumpa, ge Belle mat, mysa med henne, byta på henne då och då, äta middag, tvn, datorn och lite annat troligtvis! Så nu skall jag avsluta här ! <3 Ha det bra!

Jag älskar dig Isabelle!
Mammas söta flicka
<3




Madelly & Isabelle abdikerar

Kommentarer
Postat av: Linda- kevens mamma

Ja verkligen :)

2010-02-24 @ 19:29:43
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0