23 februari 2010

Nu har vi kommit hem från vårdcentralen och Ica :) Fick inhandlat mitt BabySemp 1 som hon hade på BB och gillade :) Så köpte jag två st små 200 grams förpackningar, en med BabySemp 1 och en NAN 1 :) Alltid bra att ha med sig på flykt, haha. Hon sov hela bilfärden även när vi gick omkring på Ica Maxi, haha :) Och en bakom oss i kön sa "Vad söt! Han var inte stor :)" så svarar jag tillbaka haha "Jo, två veckor gammal idag faktiskt och det är en HON :|" Sa jag rätt bittert, haha. Säger själv han åt henne ibland, :o hon ser mer ut som en kille än en tjej tycker jag :o Knäpp jag är! Haha ;P

Nu när jag varken är gravid eller ger henne min mjölk kan jag dricka igen, haha :P Kom och tänka på det alldeless nyss! Får se när min första riktiga stark öl kommer in i bilden, :) Till helgen hos mamma kanske? ;) Haha. Så det sista som är kvar i brösten (mjölken) får jag pumpa ut för hand själv i handfat eller annat :p

Nu skall vi i stora familjen här börja med middagen närsom :) Det känns lättare idag, även om det var en hel del tårar igår precis när man la sig i sängen, och imorse innan man gick upp... och åt frukosten! /: Jag har också tagit en hel del mobil bilder som jag tänkte lägga in nu och lägga ut i ett nytt inlägg strax :) Ikväll blir det tvn, datorn och Isabelle <3

Ha det gutt !

Madelly & Isabelle abdikerar


Kommentarer
Postat av: Linda- kevens mamma

Men madde då du måste ha något rosa på henne! :p

2010-02-24 @ 07:32:32
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0