23 februari 2010

Idag blir Isabelle 2 veckor :)

Skulle egentligen intill Borås idag men icke sa nicke. Förmycket snö och bilen är bajs så fick avboka mötet på amningshjälpen jag skulle fått, dock gör det nog inte så mycket ändå eftersom sedan två-tre dagar tillbaka har min mjölk blivit mindre och mindre, nu får jag knappt ut 40 ml totalt /: Så det är lite jöbbigt. Så om en stund får jag köpa BabySemp 1 till Dockan min istället .. Och lämna elpumpen får jag göra på A-sås vårdcentral och be dom skicka den internt till Neonatalavdel. i Borås så dom får den.

På torsdag åker jag först till Borås för DNA grejen, efter det vidare till Skene, Kinna och förblir där tills söndag! :D Så pappa är snäll och hämtar mig och Dockan på torsdag innan 13.15 för mötet i Borås, efter det åker pappa till Kinna på ett möte, och efter mitt möte skall jag gå runt i Borås och invänta tills pappa är klar :) hihi. Sedan till Skene och vara hos mamma hela helgen lååång! <3 Och det kommer bli jättemysigt!

Nu sover lill prinsessan så sött i sin säng här :) Jag har precis pumpat ut det sista jag hade nu /: Knappt 40 ml. Så nu är det brådis med ersättningen... Annars har de varit en lugn dag. Pratade med Lulu en stund förut :D weii! Skojskoj!

Ha det brao allihopa !



Madelly & Isabelle abdikerar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0