22 februari 2010

Natten har varit lååång. Hon har fått mat i omgånger, blöjbyten, närhet och jag har hållt henne men sedan 02 inatt till 06 har hon inte alls velat sova. Pigg som en ärta och jag trött som jag vet inte jag ^^ Men nu har hon sovit lite och bara ligger och tittar omkring :) Tack och lov, hehe.
Kl 15.00 skall vi iväg till BVC för en kontroll för Belle :) Vägning osv! Får hoppas att hon gått upp något nu, sist vi vägde henne för en vecka sedan vägde hon 2680 g. Förhoppningsvis har hon gått upp några gram :) Min lilla Docka! <3

Jag fick äntligen duschat igår, skööönt! Sedan blev det Wallander med Linda och Martin :) och Isabelle! Mycket trevligt. Och vid 09 förut, ringde min BM från Borås och sa att hon skrivit ut papperna som jag behöver ha med mig för DNA grejen på torsdag, skönt de. Nu är det bara hennes fyra sista siffror jag inväntar. Undra om dom skickas till denna adressen här eller till min gamla i Borås? Då lär det bli knivigt, men det är ju från Skatteverket antar jag man får hennes fyra sista siffror? Mjo, troligen :)

Isabelles navel börjar bli riktigt fin nu, läker jättebra! :D Men själv ser jag ut som ett monster ^^,

Jag fick ett roligt förslag förut av en kompis :) Att han ställer upp som extra pappa i några månader, och att han vill hjälpa mig och Isabelle med boende och pengar! Så himla snällt :) Bo i Göteborg hade inte varit helt fel ;). Men jag får se. Flytten blir isåfall i slutet av Mars eller något sa han .. En 4:a på 150 m2! :D Yey, gott om plats! Och Isabelle skulle behöva en manlig roll i henne liv lite :) Men helst skulle jag nog vilja flytta hem till pappa igen haha :$ Lättare så på många plan!

Skall ner till Försäkringskassan vid 14 tiden och reda ut lite saker. Angående föräldrapenningen! Begära och få :) Imorgon om snövädret är okej, så skall jag till Borås med lill prinsessan. Sjukhuset -.- Lämna elpumpen, köpa en handpump och gå på amningshjälp kl. 13.00. Och onsdag, ingenting planerat. Torsdag eventuellt Borås igen, hämta lapp hos min gamla BM och sedan Familjerätten för DNA grejs. och efter DNA grejen åker jag och Isabelle troligen till Skene, Kinna för att vara hos mamma helgen ut :) Myspys! Iallafall tills söndag kväll förhoppningsvis, om Linda vill köra hem och dit mig... :)

Nu skall jag upp och käka frukost :)
Isabelle har äntligen somnat med nappen i mun! Hah <3
Ha det bra-o !

Madelly & Isabelle abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0