21 februari 2010

Egentligen skulle vi iväg till Kungsbacka/Vallda idag på Philips kalas, men tyvärr gick, går inte det för att vi kommer ingenstans med bilarna ^^ Så det får troligen bli nästa vecka eller en annan gång snart :( :). Jag som skulle gått runt på Kungsmässan med Belle och träffat lite kompisar, men ICKE då :(
Belle har sovit bra inatt, ätit och fått blöja några gånger! Mammas stjärna! <3

Nu har jag iallafall fått igång Windows, dock ett gammalt men bättre än Linux (eller jag vet inte :P haha), jag satt och fixade bort Linux igår, och installerade Windows igår och de tog säkert 6-7 h. Fan vad jag hatar Windows, det är så jäkla segt, Linux tog 45 minuter att fixa och sedan var de klart för användning haha :p Skillnad!
Både igår några timmar och nu har Linda och Martin varit uppe på taket och tagit bort tonvis med snö :o helt galet mycket snö det är ute nu. Undra hur mycket vatten det skulle bli om man omvandlade snön till vatten istället? En hel del... Och lilla Isabelle ligger och sover så sött här breve mig :) Sötnosen själv. Hon kommer bli den populäraste tjejen i skolan (med tanke på hennes mor), haha skoja! xP

Now I belong, I'm one of the chosen ones
Now I belong, I'm one of the beautiful ones
.
There's lots of pretty, pretty ones
Who want to get you high
But all the pretty, pretty ones
Will leave you low
And blow your mind


På tisdag blir Isabelle redan två veckor gammal eller mja, gammal och gammal haha, men hon blir redan två veckor iallafall :) Tiden går så fort <3

Har iallafall äntligen Spotify nu :) och fått gjort min "föda barn" musik lista som jag kommer ihåg. haha :)
Nu återstår det bara att tråka vidare .. Får se hur det blir med mina möten under veckans gång.. Om jag kan gå på dom eller ställa in och få nya tider /: återstår bara att invänta och se...
Nu sitter jag lite barnvakt åt Autumn och Natalie, dom skall städa sina rum "spotless" men de går väl halvt som halvt för dom små liven ^^ Som Linda sa innan hon gick ut, "Madeleine's the boss now" och tro fan att det klingade fint i mina öron, det gillar vi! :D

Nu kilar jag.
Ha det brao!



Min finaste Isabelle <3
Mammas dotter!


Madelly & Isabelle abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0