21 februari 2010

Glömde helt att berätta detta ju! Igår föll Isabelles navelstump av! :D Och idag börjar den läka riktigt fint, utan blod och var. Hon har ätit duktigt idag och sovit en hel del också, kanske för att jag inte direkt varit så aktiv idag. Är väldigt nere just nu /: Linda fick nyss ta Belle, för jag klarade inte av att ta hand om henne just nu .. För känslosam! :( Och mittupp i alltihopa så skickade pappa världens sötaste sms: "Du vet att ni båda alltid är välkomna till mig om ni vill. Ditt rum finns alltid kvar. Pappa" Världens bästa pappa någonsin! <3 Och jag funderar faktiskt på att flytta tillbaka inom kort till pappa, lättare att bo där än här, plus att det är lättare att få lägenhet i Kinna, Skene och med soc och allting /: Jag är för svag just nu, och klarar verkligen inte av att bo här hos syster Linda något mer tror jag, för långt bort från allting ! :(

Nu skall jag hoppa in i duschen med mina sorger /:

Madelly och Isabelle abdikerar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0