20 februari 2010

Nu ligger min tös och gör små söta ljud ifrån sig i sängen med nappen i mun :) Jättesött! Sovmorgon som vanligt har vi haft, till 12 idag :) Riktigt härligt. Blev tre mat tillfällen under natten och myspys!
Pappa var även den bästa igår och lånade mig pengar, så nu har jag pengar på mobilen igen och även pengar till att köpa en hand/bröstpump jag hittade på tradera igår kväll som bor max 5 minuter härifrån oss, vadå perfekt ? :) Så henne skall jag ringa senare också :) Isabelle fick även kläder igår från en av Natalies kompis mamma hah :) Söta bodys, dock var dom i storlek 56-62 så dom får vänta ett tag med tanke på att hon ännu har kläder ifrån storlek 40-45 haha :) Lilla pluttisen min <3 Idag bär Dockan en gul body! En liten tidig påsk kärring ^^,

Gårdagen var annars väldigt lugn. Avbokade mitt soc möte, och fick ny tid där 1/3 och så ringde jag min barnmorska i Borås och lämnade ett meddelande. Hmm, hände mer? Jo, vi här bakade egen pizza igår :) Väldigt gott fast förjävla varmt ^^, Och jag bestämde med systeryster att vi skall festa om 2-3 veckor ! WOOHU ! Första gången på fleeera månader ju! :D Det lär bli kul ,så då blir Martin och syster Linda barnvakt från 18 på kvällen till 06 på morgonen då allting slutar :D haha! Längtar riktigt.

Jag måste egentligen vara helt knäpp! Hade jag kunnat hade jag mer än gärna skaffat en barn till nu? Är det normalt? Är nog bebis sjuk! Haha :$ Om jag hade haft ett stabilt förhållande hade jag säkerligen skaffat ett till när jag kunde snarast, men det vänder väl snart tror jag, haha. Jag är väldigt nöjd och glad att ha Isabelle! <3 Mamma skämmer riktigt bort dig . Sover breve mig varje natt, mat när du vill och myser konstant med dig när du är vaken :) min lilla sockertopp! <3

Idag vetefan riktigt vad som händer, dricka ännu mer lättöl (som är bra för mjölkproduktionen) haha :) Och kolla lite film, fixa lite med datorn. Igår satt jag säkert 2 h sammanlagt för att fixa ner Spotify till denna datorn ,haha den är ju lite knepig eftersom jag inte har Windows, använder Linux. Haha. Rätt skoj, för de är nytt för mig så mycket nytt i min värld fast i stort sätt ser de likadant ut . Ser ut ungfär som det nya Apple eller vad de är, något sådant iallafall :) Ser lite kul ut ibland på kvällarna när Martin sitter med sina datorer, jobb datorn och Apple datorn (den nya), jag på denna klump saken, Linda på sin laptop! Haha :D
Våran affärs idé verkar bli en succé eller hur det stavas. Martin pratade nu i veckan med några snubbar om det inom den stora väääärlden och dom lät väldigt intresserade, så går detta igenom skall vi tre starta eget företag snart :) höhö. Men jaja :)

Nu skall jag och Isabelle duscha tillsammans för första gången ;) Undra hur det går? ^^,

Du är saknad . <3

Madelly & Isabelle abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0