19 februari 2010

Inatt har Dockan sovit rätt så mycket och ätit en hel del :) Så nu har jag iallafall fått i mig frukost, kläder och lite annat, så jag känner mig mänsklig. Isabelle ligger här i spjälsängen breve mig och snuttar på sin rosa napp ^^, Hon har en massa nya ljud för sig som låter jättegulligt <3 Hon är verkligen mammas flicka!

Idag skulle jag egentligen till socialen här i Alingsås kl. 15 men måste avboka den tiden för jag känner mig superstressad. Vill ta de mer lugnt och bo in oss först... Så måste jag ringa min kontakt i Borås för lite frågor, och sedan till min barnmorska i Borås för jag måste ha något papper inför DNA grejen nästa torsdag. Hoppas att Belles sista fyra siffror kommer innan tisdag/onsdag nästa vecka annars kan vi inte göra DNA grejen /: Måste ta det ännu längre fram, och jag vill få det gjort Nu!?

Snart skall jag pumpa känner jag, de börjar spänna och trycka på /: Aj aj aj. I helgen skall jag intill "stan" för jag måste köpa en handpump , eftersom på tisdag skall jag till Borås sjukhus och lämna elpumpen jag fått låna, och efter det skall jag på amningshjälp i 1.5 timme, hoppas det vänder annars blir jag knäpp :( Jag känner mig som världens uslaste mamma som inte kan amma henne, ge henne mat på ett naturligt sätt. :(
Vi får väl hoppas på det bästa!

Bilderna kommer på Isabelle lite senare idag :)
Nu skall jag avsluta här...
Ha de brao !

Mads och Isabelle abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0