18 februari 2010

Idag är det nog en av dom mest deprimerande dagarna skulle jag säga.
Jag begraver en djup kärlek under ytan. En livslång kärlek.
Så idag eller sedan iförrgår tills nu och framåt, speciellt idag
är det en av dom mest tårfyllda dagarna på flera månder.
Tårarna går inte att stoppa. Det kommer floder av floder av tårar.
Jag har nästan gråtit konstant när ingen annan ser eller hör mig.
Jag skäms för att gråta så mycket som jag gör.
Jag trodde verkligen att det skulle bli bra igen, men icke då.
Självklart skall jag klanta till allting som vanligt.

Och nu får jag sota för mina misstag genom att förbli ensam.
Inte helt ensam men jag och Isabelle blir ensamma!
Så idag begraver jag våra minnen, våra stunder, oss.
Och försöker släppa tag om dig, och se framåt så gott som det går.
Det kommer minsann inte bli det lättaste.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta <3

Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig, precis
som att jag inte kan tänka mig ett liv utan mitt hjärta.
För du är mitt hjärta älskling!

Även om jag gjort misstag på misstag, har jag alltid älskat dig!
Jag vet att jag aldrig varit perfekt och perfekt kommer jag aldrig att
heller bli någonsin, aldrig i dina ögon.
Idag ger jag upp.

Min kärlek till dig kommer att leva vidare..

Elly Obinsson abdikerar.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0