17 februari 2010



Mamma och dotter möts för första gången <3

Nu har jag fått upp en bild på lill skuttan någon minut gammal, hihi. Tänkte lägga upp fler fast det får bli senare :)

Natten har varit bra :) Både jag och Belle somnade vid 21 tiden igår kväll, vaknade runt 00.30 gav henne mat och lite närhet... Vaknade sedan vid 03 och det blev samma visa där och ny blöja. Sen vaknade hon vid 06 och det blev mat och blöja. Sedan vaknade hon runt 08-09 tror jag, hon fick mat och blöja sedan låg vi och myste tillsammans. Och jag fick pumpat två gånger under natten, SKÖNT! ^^
Så nu ligger min lilla prinsessa här i sängen breve mig och sussar sött. En riktig skönhet man fött fram! <3

Idag kommer också systeryster hit på besök för att hälsa på min lilla snäcka :) hihi, så det blir inget Borås idag tyvärr /: Får bli senare istället ..

Annars igår var en väldigt omtumlande dag... Hursomhelst!
Jag var i stan på SEB och gjorde ett ärende, och idag blir det Skatteverket en snabbis. Dagen igår var vi på ICA Maxi och jag fick inhandlat pads till BH:n och blöjor :) Åt potatisgratäng också, haha !

Att vara ensamstående mamma är något av det bästa jag vet, att vara mamma åt en söt liten skrutta :) Hon är de allra finaste på denna jord verkligen! Jag känner mig stolt och jävligt stark nu och snart blir det vi två min lilla Belle, på riktigt :) Allt känns så klart fast ändå oklart men allting löser sig. "Problem är till för att lösas" som sagt :) <3

Men aja, om man skulle ta och dra sig uppåt? :) Klä på mig och fixa iordning mig lite snabbt, äta frukost och invänta systeryster och hennes ankomst hit! :D Isabelle har efter idag när Jossan varit här träffat hela familjen Eidland :) riktigt mysigt! Får se vad som händer till helgen och nästa vecka annars :)
Jag har en del inbokat, redan på fredag skall jag på ett möte som jag måste avboka tyvärr och beställa ny tid till . *Nästa måndag är det BVC här i Alingsås för lilla stumpan.
*Nästa tisdag är det två mötet på Borås lassarett
*Nästa torsdag är det ett möte vid Södra torget i Borås.

Så det är väl de hela än så länge :)

Igår hade jag även ett långt och väldigt trevligt samtal med en gammal bekant :)
Tack för att du finns <3

Nu på söndag blir det avgång till Vallda :) Fira Philip som fyllde år igår, stor pojk! Och idag fyller Philips pappa/min syster Annelies man år också :) Alla på en och samma gång, hihi. Så det blir födelsedags kalas till det stora hundra hos dom då :) Och träffa lilla Amanda :D weii! Lill söten :)

Nu kilar jag.

Madde & Isabelle abdikerar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0