15 februari 2010

Inatt sov Isabelle väldigt bra =) Somnade runt 23.30 igår kväll, vaknade vid 02 gav henne mat och blöja. Somnade om och sedan vaknade hon vid 04, mat och blöja. Och så fick jag pumpa ut mjölk. Vaknade sedan vid 08 gav henne mat och samma visa igen =) Pumpade ut mjölk, gick upp och så fick jag frukost, efter det var hon lugn och go.. Frågade Linda om hon kunde passa sessan medans jag gick och duschade och fixade mig snabbt =)

Fick det gjort och sedan ville hon ha lite mat och ny blöja igen =)
Försökte ringa några samtal förut men de var upptaget så jag testar igen efter klockan 13 .. Nu alldeless strax kommer Isabelles morfar på besök. Hans bil kom hit nyss =)
Senare vid 15.30-16.00 kommer en barnmorska hit på hembesök :)

Måste kila nu, nu avslutar jag här =)

Madde & Isabelle abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0