15 februari 2010

Nu har pappa/Isabelles morfar varit här och BVC sköterskan här och kollat Belle och pratat lite ditten och datten =) Allt gick bra . Vi pratade även om det här med att pumpa och ge ersättning, och jag skall försöka ett tag till med att pumpa och ge henne min mjölk på flaska, funkar det inte skall jag gå till läkaren och förhoppningsvis få tabeletter så min bröstmjölks produktion slutar helt och kan ge henne enbart ersättning =) Isabelle har gått upp 60 g sedan i lördags förmiddag, positivt ! =) Lill hjärtat mitt <3

På onsdag skall jag försöka ta mig intill Borås för att träffa Rebecka också =)

Linn är på hugget också haha. Eller mja, vad skall man säga, hon är på jakt åt mig. men jajja ^^ Dock är jag inte Så intresserad om man säger så eftersom jag redan älskar någon annan och är upptagen 24/7 med Belle här ju haha :p

Imorgon skall jag intill "stan" Alingsås med Isabelle och Linda för att fixa papper med SEB och Skatteverket (?) också tro... Fixa papper innan fredag, då jag skall till Soc här i Alingsås.. Skall ringa lite samtal imorgon också. Just då till min kontakt på Hulta torg i Borås för att prata lite med henne angående om Soc i Borås kan hjälpa mig med en lägenhet så snabbt som möjligt... Så nu håller jag och Isabelle tummarna för att vi kan få något eget snart =)

Inatt blir Isablle 1 vecka gammal <3 Fort tidem går :o. För snabbt hihi.

Nu har Belle precis fått mat och nu sover hon gott i Martins famn här i soffan medans jag får lite egen tid och kan göra mitt här en stund =) Sedan blir det hus i helvetet när hon vaknar, haha skoja <3 Skämtåsido =) Nu skall vi iallafall abdikera...

Madde & Isabelle abdikerar

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skatteverket behöver du inte kontakta .. dom skickar papper hem till dig :)

2010-02-15 @ 23:46:24
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0