-.,,.-

Look at me now
I've got no religion
Look at me now
I'm so vacant
Look at me now
I was a virgin
Look at me now
Grew up to be a whore
And I want it
I believe it
I'm a million different things
And not a one you know
Hey, and our mommies are lost now
Hey, daddy's someone else
Hey, and we love the abuse
Because it makes us feel like we are needed now
But I know
I wanna disappear
I wanna die young
And Sell my soul
Use up all your drugs
And make me cum
Yesterday man,
I was a nihilist and
Now today I'm
Just too fucking bored
And I want it
I believe it
By the time I'm old enough
I won't know anything at all
Hey, and our mommies are lost now
Hey, daddy's someone else
Hey, and we love the abuse
Because it makes us feel like we are needed now
But I know
I wanna disappear

<3

Nu har jag fått lill stumpan att äntligen somna efter många om och men :p Men jag lyckades! Haha :) Funderar på att ta en kvällsdusch innan jag slaggar :) Luktar då inte hallon någonstans.

Graviditeten med Isabelle! :)

När fick du reda på att du var gravid?
- 12 Juni 2009 :)

Blev det en chock?
- Halvt som halvt :P
Hur gammal var du? - 20 år
Hade du mycket halsbränna/sura uppstötningar? - Sådär, ibland var de mer och ibland inget alls
Spydde du mycket? - Dom första 3 månader var de spya :p
Hade du mycket foglossning? - Ibland, men inte mycket ^^
Ditt SF mått som störst? - 33/34 cm
Har du fått brisstningar? - En del på magen /:
Trodde du att det var en pojke eller en flicka? - Flicka faktiskt :)
Vad hoppades du på? - En flicka eller pojke ;) haha!
Gick du över tiden? - Ja, 4 dagar.
Hur var förlossningen? - Lättare än vad jag trott. Hade lustgas och bad :)
Blev du sydd? - Ja, tre-fyra stygn.
Dragen med sug klocka? - Nej :)
Hur många var med inne på förlossningen? - en barnmorska, en barnmorskestudent, en undersköterska och syster Linda.
Hade du någon nära dig? - Linda!
Vilken BB födde du på? - Borås BB
Hur stor var bebisen? - Längd: 49cm, Vikt: 2820g, Huvudomfång: 33cm.
Vad fick den heta? - Isabelle Elly Eidland <3
Var allting värt de? - Självklart :)

Där jag blev sydd håller äntligen på att läka klart nu, har kliat som in i helvete sedan tre dagar tillbaka och gjort svinont när jag pessat, ogillas! Men nu kan jag både sitta okej, de kliar inte lika mycket och jag kan pessa någorlunda normalt iallafall haha ;p Så nu börjar jag känna mig lite mer kvinna igen, har gått ner 10 kg som sagt och har 6 kg kvar :) Och så blöder jag knappt någonting längre, också jävligt skönt :)

Imorgon skall jag lägga in lite nya bilder på Dockan :) <3

Och jag har äntligen fått in datorn på mitt rum nu, så jag har möblerat om här. Känns lite mer okej nu än innan. Positivt. Så nu kan jag äntligen kolla film och grejer själv, haha :) Eftersom jag har så mycket tid över på kvällarna, föreslog Martin att vi skulle köpa ett spel som vi kan spela tillsammans, han på sin laptop medans jag sitter här. HAHA :D Vadå nördigt pinsamt? Hursomhelst, det kan nog bli rätt sköjj ;) Sedan så håller vi på med lite andra spännande saker här ! Väldigt hemligt :D haha. Linda, Martin och jag har något i kikarn som KAN göra oss "rika". Eller en affärs idé som faktiskt är bra och nödvändigt för alla prylnördar :)
Och på tal om annat, flyttar nog om en månad, dock blir det nog hem till pappa igen för ett litet tag eftersom det blir lättare att bo där och för lite andra saker .  Känner att jag levt klart mitt liv här i Alingsås, har redan bott här över en månad fan :S En månad till OKEJ, mer klarar jag inte av det.

Jag håller också på att lära Dockan att kunna sova i brötiga rum nu så det är mycket med det också. Varje gång barnen brötar här när hon sover tar jag dit henne (Dockan alltså :)) för att lära sig att vara i stökiga miljöer. En väldigt bra sak att hon kan om man längre fram har folk hemma som är högljudda eller har hög musik på :) Och idag blir det också första natten Dockan skall sova i sin spjälsäng, hon har ju annars nanat breve mig i sängen :) hihi (A) Usch vad jag skämmer bort henne! Hon ler så sött nu när jag kollar snett på henne i sängen <3 Mammas lilla ängel!

Och om jäveln har gjort detta nu, kommer det stå han dyrt. DU skall dö!

Tänk om jag blir det en gång till? Är det möjligt? I dig? Jag skulle aldrig kunna. Men det telefon samtalet bi hade gjorde så mycket för mig. Jag känner.. Även om jag skulle bli det igen skulle jag fan inte må bra efter. Det skulle kännas så jävla fel. En gång till? Det skulle bli mer än pinsamt att bli det igen, snälla gör så jag inte blir det! Jag vill inte. Men du skall veta att jag älskar ditt stöd, att du stöttar mig om jäveln gjort detta mot mig. Jag hoppas att du stannar hos mig och stöttar mig, precis som jag kommer hjälpa dig i din svåra tid nu <3

"When something is unbelievable when I'm not able to believe how unbelievably unbelievable. That you believe you not be-lievable. That's when I have to say... WOW"

I’ll possess you but I don’t need you
to be another one of my posessions
I don’t need you to be my possession

And I won’t make you kneel,
for anyone but me
Won’t promise a star,
don’t promise your soul
We’ll say that we don’t believe


NU fan skall jag lägga mig i sängen om en stund, då jag fixat mig och grejat. Pumpa om en stund blir det känner jag /: Börjar spänna som fan i tuttarna nu. bu-jävla-hu ! Sedan film :)
fan nu blev det ett förjävla långt inlägg iallafall ! ÅH -.-

Mads abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0