Mitt hjärta gör ont när du inte är en del i det

Det gör ont. Det gör ont i mitt hjärta. Saknden utav dig gör ont. Nattens dröm jag hade var att vi blev tillsammans. Gud vad lycklig vad jag i drömmen, du, jag och Charlie. Så fantastisk känsla! Det var verkligen DU&JAG igen.
Som vi sa, vi mot världen.

Det skrev du på min arm tredje gången vi sågs, när vi myste i din kompis lägenhet. Men nu är det inte vi mot världen längre.. Kommer aldrig bli så heller. Man har verkligen ett kli i fingrarna av att skriva till dig, försöka få kontakt men det hade varit ett sådant misstag om man väl gjort det för om du ens har samma nummer som innan, skulle jag säkert få skit eller att du hade varit tyken mot mig och jag skulle inte klara av det nu när jag är såhär känslig efter alla drömmar jag haft om dig, oss. Detta är verkligen någonting som tär på mig, det äter upp mig långsamt men säkert innefrån, mitt hjärta gör ont.

Du kan inte ana hur jävla saknad och älskad du är av mig. Gråter varje dag, av alla idiotiska saker jag sagt, gjort/ inte sagt, inte gjort mot dig. Men det är kastet jag får stå nu, för resten av mitt liv. Ett misstag jag kommer få jagas med tills jag dör...

Men det är inte de värsta.. Hade du kommit tillbaka och velat ha mig igen, hade jag dumt nog sagt ja, vad jag känner nu iallafall, men dom första månaderna de tog slut hade jag sagt ett stakt nej åt det hela, och det borde jag egentligen göra nu också, men jag kan inte. Jag har verkligen insett att det är dig jag vill vara med. Jag hade faktiskt förlåtit dig, eller på sätt och vis har jag redan förlåtit dig, i mina tankar för allt som hände, det du gjort mot mig. Dumt NOG!

Det är svårt att inte kunna styra sina känslor.. När jag så illa gärna vill kunnat görat. Alla vet säkert vem jag pratar om, iallafall dom som känner mig.

Men alla som älskar, saknar någon vet nog vad jag menar, det är inte lätt att sakna och älska någon när man är ifrån varandra. Det går bara inte att säga till någon; skit i han/hon! Han/hon var, är en skitstövel. Lättare sagt än gjort!

Men du har det nog bättre utan mig, eller du HAR det bättre utan mig. Du vill inte ha mig. Ett som är säkert. Jag är glad att detta hände ändå, för jag har blivit så självständig nu. Står på egna ben, inte på dina. Bara mina ben! Får egna pengar, som jag betalar hyran, vatten, tv licens, bredband, mat, elen för. KAN SJÄLV! Innan var det mesta dels du som betalade allting eftersom jag knappt hade pengar att bidra med, men som jag sa hela tiden. "Det kommer bli bättre med pengar OCH det blev det". Glad att man hade rätt för en gångs skull :)

Eftersom jag fortfarande bryr mig så sjukt mycket om dig, vill jag att du skall må bra och ha det bäst vare sig det är med eller utan mig. Så hade jag velat veta personligen hur du mår och har det utan mig. Jo jag vet att det säkert blivit bättre men ändå, man är ju så nyfiken så man kan dö.

Jag är glad den tid vi fick tillsammans, och jag älskar varje sekund vi hade det bra ihop, då det inte var bråk mellan oss.

Det är en hel del som hänt mellan oss sedan det tog slut.
Jag har blivit mamma, fått egen lägenhet som vi trivs bra i, köpt EGEN dator, blivit mer självständig med andra ord och jag älskar det! Jag känner mig jätteduktig. Och de är jag med.

En annan sjukt patetiskt sak om mig är också att du älskade hardstyle och jag avskydde det då. NU när man är borta ifrån varandra, har jag börjat gilla det >,< Enbart för att du gillade det och inte jag. Kan sitta jättelänge och lyssna på det, speciellt dom låtar jag vet att du gillade också, som jag kommer ihåg. Bara för att det känns som att man är en liten bit närmare dig.. Vadå patetiskt?! Jag vet. Man är inte riktigt klok ibland, speciellt när man älskar någon, älskar någon man aldrig kan få heller för den delen.

Jag har egentligen så sjukt mycket mer att skriva av mig om, men hade jag gjort det hade de hela blivit säkert flera sidor långt känns det som och det orkar jag nog inte göra just nu. Så jag får väl avsluta här antar jag...

Ett skall du veta, det är att jag älskar dig enormt mycket vare sig som hänt mellan oss. Och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går förbi utan dig.
Du är saknad och älskad av mig skall du veta!

/Din i hemlighet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0