We're from America

Så där ja!
Då har man duschat och fixat iordning sig för att strax åka intill Kinna en liten stund och kolla en sak :)

Annars idag har det varit lugnt. men imorgon blir det full rulle. Åka till Alingsås och hälsa på familjen Whitehouse/Upton/Eidland :p haha, många efternamn där ja.. ;)
Andreas duschar just nu och är nog strax klar tror jag, och här vid datorn sitter jag med min nya parfym ;). Andreas gav mig igår en present <3 hihi.
DKNY green apple, en stor flaska! :D älskar den lukten, så goood! Och bara för att han köpte den stora fick man lite extra saker med parfymen, dvs DKNY red apple, för att testa fast i den ytterst pyttelilla flaska man kan få typ, haha ;p och lite duschkrämer, läppbalsam tror jag också de var med i? har inte kollat så noga ännu :p

ikväll skall jag bjuda älskling på restaurang ;) men de vet han inte om ännu. haha :D
Måste nog sluta nu. skriver kanske senare eller kanske imorgon om jag hinner. söndag blir också trevlig :). Då blir det IKEA med Andreas mamma, Andreas, jag och Marcus :p ett tag sedan man träffade honom också. kan bli väldigt kul.'

på tal om annat. Ny vecka idag också.
Vecka 20 (v 19+0) och bebis sparkar mer och jag känner de allt tydligare för varje gång nästan <3 Oh vad vi älskar dig skall du veta :).

ha det fint alla!

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: linda

ah den parfymen är underbar, har den också, den gröna alltså :)

2009-09-11 @ 18:55:17
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0