Long time no see

Jössus.
Längesedan man satt vid datorn :p haha.

hursomhelst

Vi har varit hos barnmorskan och fått se bebis en gång till, vi tog inte reda på könet och de fick vi inte heller. Vi fick med oss tre stycken bider, dock lägger jag inte upp dom just nu. Fick reda på att jag är 4 dagar mindre gravid så idag är jag i vecka 19 (v 18+6). så varje fredag går vi in i en ny vecka :). hihi så imorgon blir det vecka 20.

Vi har kollat på två stycken lägenheter också, igår :). I skene faktiskt ;p kanske inte världens roligaste ställe att börja bo på men alltid något :). Så vi får besked på måndag och tisdag om vi får någon av dom två, så nu hoppas vi! :D hehe

Andreas har flyttat hit till mig :) (och pappa :p) Så det har varit mycket med flytta hit alla Babys kläder och en del möbler från hans rum hos sin mor och far..

Idag har vi varit på föräldra info om ledighet, penning och försäkringskassan. fyfan vad knepigt vissa saker är men man lär väl sig ;p haha!

Helgen är fullproppad med saker. Nämner mer imorgon :). Ha d fett !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0