The beautiful people;

Igår var bara vi hemma, och tog det väldigt lugnt. Senare till 20 tiden, ville älskling handla lite god dricka, så vi stack bort till MM och han fick handlat de han skulle. sedan åkte vi vidare bort till Rydal och stannade vid ån där.. gick ut på udden och satte oss lite :) Jättemysigt! Sen på hemvägen blev vi sugna på Mc donalds mat så vi tog en sväng förbi där och köpte lite gott gott (A). höhö.

Tog med oss maten i bilen, åkte hemåt var de bestämt men för omväxlingens skull tänkte vi ta en annan väg hem så vi körde in på en annan väg.. såg att de var ett hus som det kom svart rök ifrån, alltså från skorsstenen, så Andreas hoppade ur bilen, ringde på och inväntade om någon skulle öppna, för de var helt nersläckt i huset och såg helt dött ut. Tänk om det brann? vem vet. men hursomhelst!
Sedan öppnade det en äldre dam som sa allt allt var under kontroll, och frågade vad de var för bil Andreas hade.. Securitas sa älskling till tanten, och hon ba: jaha! Vad bra, jag har lite problem med mitt larm så om du skulle kunna komma in :P Så Baby gick in hahahah :D Gud vad jag började garva då som en jävla galning i bilen. haha, var ju meningen att han skulle fråga om allt var okej med tanke på den svarta röken från huset. Haha!
Älskling är ju bara asperant eller vad de heter på Securitas än så länge, så han håller på att lära sig allting.. så kom han la ut efter ca 10-15 minuter och sa hejdå till tant :p Sedan åkte vi hem, hahaha. gud vad jag tyckte de var skoj ;) Började jävlas med älskling och sa att han dejtar gamla tantar ;). Grr! hahaha :D

Nu har jag pillat klart med jobbsökningarna inför soc pappret som skall in och senare i veckan skicka in till min kontakt på AF om jobben jag söker :). Så man har fått det gjort!

Annars händer inget speciellt direkt.
JO!!!
Igår kände älskling bebis sparkar för första gången! :D Vi båda blev helt till oss, speciellt Baby :) eftersom jag själv känt det flera gånger varje dag inom mig. hihi. Jättemysigt! :) Nepp.
Nu lägger jag av här.. Skriver mer senare troligen :).
Ha de fett !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0