Sons on plunder

Redan fått gjort en hel del idag :). varit uppe sedan 09 någonting tror jag.. klara och iordning gjord vid klockan 11 ungefär och sedan åkte jag och älskling vidare till Visko för jag var där förra veckan och hittade ett par okej skor men ville inte köpa dom så jag ville åka dit idag och kolla in dom en gång till. starkt nej blev det från min sida :p testade alla möjliga kvinnliga skor. alla med mer eller mindre klack :p fy inget för mig. jag håller mig till converce, platta och håller i år ;D haha.

Efter det åkte vi till MM och handlade och inskaffade ICA bonus kort för oss :).
handlade lite fort sedan till Coop i Skene och letade efter älsklings favorit raklödder som inte finns någon jävla stans, då vi åkte hem och var väldigt hungriga så jag bestämde att bjuda båda älskling och pappa på lunch buffé :) hihi, snäll man är va!? ;) hehe

Blev Framnäs och deras buffe mat var väl betyg.. Skolmat haha, ingen höjdare direkt. men gick ann!
vid 15-16 tiden snart åker jag och Andreas med pappa intill Borås för att älskling skall få sitt arbetsintyg och sedan går vi till AB bostäder i Borås för att visa upp det inför lägenheten vi tackade JA till där.. Får se vad som händer och OM vi får någon lägenhet snart, får hoppas! :)

Sen skall vi gå och kolla lite kläder, vet inte varför men jag brukar verkligen inte vara den som Vill kolla på kläder, haha. rent ut sagt så hatar jag det! och detsamma med att kolla skor osv. hatar att prova, leta och ha sig. ingenting för mig. heeh.
Har hellre sletna gamla kläder på mig. Handla eller så kallat shoppa kläder är så kvinnligt och jag är då fan heller inte kvinnlig till min klädstil direkt. eller i mitt sätt. haha. fråga älskling han vet ;)
Jag förstår mig inte på killar eller tjejer som orkar köpa kläder och prova fram och tillbaka. Vilka fjortis fasoner. hahaha. nej fy. Kläder är kul att handla till bebis bara :D Haha annars NEJ!

Bebis och Andreas, ni är allt i mitt liv. <3
Nu är vi i vecka 20 :) Snart har halva tiden gått redan.
Skönt. hihi

Nepp!
Pappa knackade nyss på dörren och frågade om vi skulle börja göra iordning oss för att åka intill Borås, så jag får väl avrunda här och nu då.
ha det fint. skriver mer ikväll/imorgon :)

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0