Smiling in their faces, while filling up the hole

Sitter här nu framför dumburken igen :p Satt eftermiddagen igår dock men idag blir det en stund iallafall :) Älskling åkte vid 21.13 igår till Borås, för att sova hemma och sedan på morgonen idag åka klockan 04 -.- PALLA. haha. Så jobbar han till eftermiddagen idag, så kommer älskling till mig sen vid 17-18 tiden hoppas vi på .

Imorgon åker älskling till förmiddagen/eftermiddagen hemåt till Borås för att åka iväg till Rättvik med sin far och arbeta till söndag, många nätter utan dig då älskling, inatt var det allt tomt :( <3

En fråga till alla!

Jag är urkass på ändra design på min blogg, och förstår ytterst lite men knappt någonting och undrar om någon vänlig skäl vet hur man gör, för att lära eller göra om hela min sida åt mig? :) Vill ha mer bebis inspererat (eller hur de stavas :p) med tanke på bebis och lite annat smått och gott, jag är intresserad av, gillar osv.
Hade varit väldigt snällt om någon ville försöka sig på ;).

Igår åkte jag till mamma vid 16.30 och var där tills 19 tiden någongång, fikade lite hos mamma, och pratade :), sedan kom systeryster hem och då blev de liv haha.
Blev också bestämt att vi egentligen skulle få en liten kissemiss men då blev det inte till kvällen, då blev det ändrat tyvärr :(.

Igår var de första gången både jag och älskling såg när bebis sparkade utanför magen, vilken fräck känsla! Att se dig hoppa till :D Har jag någonting att kolla på om dagarna <3 Åh bebis, du är så efterlängtad och älskad av oss så du kan inte förstå :). Vi längtar efter dig

Funderar på att röja upp i mitt rum efter jag ätit frukost som blir om 5-10 minuter också :)

Kanske blir tysklands resa om två månader med mamma, pappa och Andreas. men bara ett kanske :) hihi. Och innan november månad har börjat skall jag, mamma och syster Annelie ner till g kås och kolla omkring, kolla spjällsäng, madrasser, lite lakan och annat mys tillsammans :) kan bli super mysigt verkligen!

Nepp!
Nu har jag skrivit för mycket känns det som :p och pappa vill ha internet och jag måste ändå äta frukost närsomhelst :).

Ha det jättebrao!

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: Jessie

Så Andreas ska besöka Dalarna? :)

2009-09-30 @ 11:24:31
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0