Neuronal language pogram

Bättre humör idag :p om man jämnför med igår.
Har fått reda på lite saker om ens bästa vän, en av dom iallafall har flyttat och inte ens sagt någonting? Lite trist att få reda på det genom hennes bror.. Men aja. Om det är så hon vill ha det så visst. Trist bara.'

Älskling åkte tidigt imorse iväg och jobbade med Christer :) Gött med lite pengar nu älskling så vi kan ha lägenheten, haha. Så jag somnade om strax efter han åkte iväg och vaknade vid 11 någongång, kollade lite på tvn, åt frukost och sedan fick jag internet och nu sitter jag här :p
Andreas kommer väl hem senare antar jag. han skall iväg från torsdag-söndag och jobba också :( Uppe i Rättvik, så de blir en bit ifrån varandra. buhu!

Sitter här nu och lyssnar på Delysid (: Grymt bra musik, hehe. Annars idag vetefan vad som händer, fick brev från soc förut om att jag inte kommer få mina pengar därifrån alls för oktober månad, bara från försäkringskassan, jävla skit . Så jag kommer leva för typ.. totalt sisådär; 500 kr . Alla jublar. hahaha.

Nu kilar jag!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0