Look at me now, I was a virgin, grow up to be a whore!

Mamma ringde för en stund sedan, skall till henne och hämta upp min öl som hon har där. Nej jag skall inte dricka haha, den är till älskling, hihi.

Strax efter det ringde Andreas och frågade hur det var, och att han hade lite paus. Och att han ikväll måste vara hemma för att han skall jobba med sin far imorgon också som på tors-söndagen i veckan.. Så han kommer hem en stund senare, vet ej när men senare någongång. Buhu, inte sova med älskling på fem nätter :( Ensamt det kommer bli utan dig breve mig i sängen här.. Och kallt. Kommer att sakna dig massor, saknar dig redan! men det är goa pengar du får älskling ;) Haha.

Pappa åkte intill Borås för kanske 30-45 minuter sedan för att byta däck på bilen och möta upp Christer och Andreas en snabbis antar jag..
Och jag tog nyss in kattorna mina, jo!
När jag och älskling flyttar får vi ta med oss Lillen =DDD Superglad för det, hihi. Dock typiskt nu när hon äntligen blivit steliriserad och allting och kan vara ute fritt och nästan när hon vill, till att vara innekatt igen och hon kommer bli olycklig säkert men aja, vi får testa ett tag och se!



Lillen i ett nötskal <3

Kanske blir jobbigt senare när bebis kommer, men vi får se!

Älskling och jag satt lite igår kväll också och pratade om vilken, vad för slags försäkring lill*n skall ha sedan. Vi funderade på Trygg Hansa, men får se. Nog att den är väldigt bra och DYRAST, med tanke på att de är Andreas som har mest pengar för tillfället, men ah.. Får se.
Just det här med Lillen också om vi skall ha henne, hennes försäkring är ju inte heller gratis direkt så de får vi också se om vi har råd med. Inte billigt att ha husdjur och småbarn på samma gång liksom...

Men äsch, Marilyn Manson gör min dag <3

Elly abdikerar med lite sorg i hjärtat av sin älskade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0