It's something cold and blank

There,s something cold and blank behind her smile
She's standing on an overpass
In her miracle mile

"You were from a perfect world
A world that threw me away today
Today today to run away"

A pill to make you numb
A pill to make you dumb
A pill to make you anybody else
But all the drugs in this world
Won't save her from herself

Her mouth was an empty cut
And she was waiting to fall
Just bleeding like a polaroid that
Lost all her dolls
"You were from a perfect world
A world that threw me away today
Today to run away

A pill to make you numb
A pill to make you dumb



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3



Jag vet inte varför eller något. men jag känner mig så nere, och de har jag gjort dom senaste fyra-fem dagarna.. konstigt nog. Dessa hormoner alltså. Lider verkligen med pappa och Andreas som får stå ut med mig som mest.. Jag går mig själv på nerverna ibland och det är så grymt jobbigt när jag förstår hur jobbigt dom måste då ha det i min närvaro, när jag är som jobbigast. Jag önskar att jag kunde vara någon annan ibland.. precis som den här texten ovanför, ni som läst den förstås eller hört låten.

Ibland är jag bara så överdrivet kall och tillbaka dragen. som idag tex. Jag vill hitta på något, och jag fick ett bra val men ändå tackade jag nej? Det skulle allt vara bra om de fanns ett piller som kunde göra mig stumm ibland.. Så slapp mina närmaste höra mig tjata och gnata på dom.. Stackarna!

Det är verkligen jobbigt att ibland vara på topp humör och vara jätteglad och nästa stund eller dag vara helt tvärtom.. Det tär på mig själv.. men det är väl så det är antar jag att vara med barn och vänta barn.. som tur är kommer det något bra utav allting efteråt, tackochlov!

Men jaja.
Nu skall jag väl ta och sluta skriva, har inget vettigt att skriva ner just nu i vilket fall.. Andreas har åkt iväg och kommer hem ikväll någongång.. vet ej när men någongång.. Så jag blir ensam här på rummet och får försöka hitta på någonting, kolla film? Ähh. Får se!
Samma blir det nästa helg, då skall pappa resa bort, Andreas skall upp till Stockholm området troligen från ons-söndag och jobba. Och då blir jag återigen ensam, dock mer ensam då än nu. Jag har kattorna iallafall :)

Kilar nu.
Ha det fett alla !

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0