Hide and seek

Som sagt så har vi haft fullt upp hela tiden och i lördags dvs igår fungerade inte internet ett piss så det var värdelöst och samma i fredagskväll. men iallafall !

Igår var det lördag och vid 09.30 åkte jag, Andres och pappa bort till Skene för att hämta upp mamma och systeryster för att åka vidare till Alingsås och gå lite ett litet 10 års kalas för Natalie :)
Kom dit vid 11.10 och fick kaffe och kakor. gott gott!
Sedan ungefär en halv timme någonting kom Annelie med hennes familj. Ännu trevligare. hursomhelst :)

Fast vi drog senare vid 14 tiden och då åkte vi mot Mc donalds, haha :p
onyttigt men gott och snabbt att få mat :D höhö...
Så vi åkte också till ica maxi i Borås en snabbis och köpte mjölk, fil och yogurt :p. senare begav vi oss hemåt mot Kinna/Skene. Lämnade av systersyster och sen åkte jag, älskling och pappa hem.. skööönt!
Tog de bara lugnt resten av kvällen. orkade ingenting direkt men jag kände för att gå in på internet men NENE, internet var nere . jävla 3 dongel(?) Skit sak! somnade tidigt och vaknade tidigt ;D hahaah.

idag så vaknade jag och Andreas runt 09 men gick inte upp förens 10 nästan och fick stressa med exakt allting.. jag som skulle duschat håret och fixat mig hann inte det, inte Andreas heller. så det fick bli en snabb frukost som jag inte de minsta blev mätt på och snabbt fixa mig och sen iväg till Kinna för att hinna med bussen till Borås vid 10.33.

Vi hann tack vare att pappa körde ner oss till Kinna och sen var vi inne i B vid 11.12 typ. fick vänta ca 5 minuter på Andreas mamma och marcus som skulle med :) eller ah, andreas morsa skulle ju köra så :p haha. Åkte till Göteborg för att vi hade tänkt åka till IKEA i Kållered såklart, orka bäckebol :p haha. hursomhelst. Bestämde oss för att åka förbi Freeport i Kungsbacka fort som fasen och kika runt.. och nog var det snabbt ja. haha kollade runt men hittade inget alls av värde att köpa :p kanske en cheeseburgare för att jag var så jävla hungrig men de fick vänta :(.

Åkte därefter vidare till IKEA och gick omkring nåra timmar.. åkte vid 17.30 kanske, åkte förbi Skene/assberg och kollade på dom lägenheterna vi tackat ja till och får besked om imorgon och tisdag om vi får dom :D eller iallafall en av dom :D hoppas hoppas hoppas! Speciellt på den första fina :).
Sen blev vi hemkörda av Andreas mamma, lastade av våra saker vi köpte på IKEA och gick in :) (hem) :D. Lena och Marcus åkte vidare till Borås/hemåt .

sedan visade vi pappa sakerna vi köpt och pratade lite snabbt om lägenheterna igen för imorgon.. strax efter det så satte vi oss framför datorn och kikade runt.. och jag skickade in en sak till AF som jag glömt göra. Skönt att få det gjort nu iallafall :).

men nu skall jag nog ta och sluta skriva faktiskt.. hehe. :)
Ha det fint!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0