Fuck and kill they all

:) Äntligen fick vi tag på killen som vi skall ha lägenheten ifrån igår så vi åkte in med pappa vid 16 tiden ungefär, hade bestämt med Andreas morsa att hon skulle få följa med och kolla på lägenheten med oss, och min pappa eftersom han ändå körde dit oss.
Träffade Tobias som han hette, pratade, han visade oss runt, sa för/nackdelar osv. Dock inte den bästa lägenheten direkt men aja, får väl gå ann om man skall bo där nåra få månader...
Två rum och kök var det iallafall :p. haha. men jajja.. istället för en tvåa skall vi söka trea relativt snart, eller så fort vi flyttat dit, haha :p

Efter det åkte vi med Andreas mamma hem till dom för att hämta lite papper Andreas behövde för jobbsökningar osv. Pratade lite med hans fader med en stund.. Sedan var vi tvugna att gå till bussen så vi inte missade den eftersom vi redan missat två innan :p Hahaha.

För en stund sedan åkte älskling in med bussen till Borås för att jobba lite.. sen skall han hem till sin mor och far igen en stund för att prata och hämta lite papper..

Så jag sitter här vid msn och trökar, lyssnar på Manson och skall nog snart försöka få på mig lite tyg på huden så jag kan åka ner till Soc och lämna in papper :) Måste väl bädda sängen också antar jag :p. haha.
Inget annat som är bestämt heller, får se vad veckan/helgen blir av. Eller jo!
På torsdag skall jag och älskling till BVC :D Mätning, vägning, lyssna på bebis hjärtljud och prata :). Troligen blir de första gången denna gången, på torsdagen mätningen blir. hihi :)
Hoppas hon säger positiva saker :p Haha :)

Nu kilar jag :)

Elly abdikerar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0