Flytt på G!

IDAAAAAAAAAAG.. har jag och Andreas fått lägenhet. Flyttar den 1:a November till Borås, Tullen! :D Så jävla skönt va. Äntligen eget! :) Så blir det inflyttningsfest, dock får ju inte dricka men det kan jag göra om 1 år eller så beroende på hur länge jag skall amma, skall försöka amma så länge som möjligt :) det bästa såklart!

Blev i Borås, Tullen. En 2:a på 55.5 m2 rätt liten tvåa men äh, de fungerar ;D.

Såja! :D
Imorgon skall jag träffa Bea i Borås :). blir en heldag troligen så skriva här kommer jag inte göra förens till kvällen om de blir något :p haha.
Så nu vet syster Linda, Josefine, pappa, mamma, Andreas mor och far och Marcus om detta :D ialalfall som fick höra det irl och genom telefonen, haha :). Så jävla kul va!

Så nu sitter jag och älskling och lyssnar på den gamla godingen Rob zombie <3 ;). WOOHU!

nu skall jag sluta skriva för Andreas skall spela :p höhö. NÖRD!!!!!!!! Men jajja. :)
Ha det fint!

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: rebecka

GRATTIS =D

önskar er lycka till och jag kan vara barnvakt när som helst !

hoppas ungen får sin mors söthet !

blir nästan tårögd =')



hälsa andreas från rebecka på el !

2009-09-15 @ 11:00:48
URL: http://rebeckj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0