Feelings

Är det meningen att jag skall känna såhär? Jag tror inte det, eller jag vet att jag inte skall känna såhär. Jag har en stor klump i både magen och halsen just nu som inte verkar vilja försvinna, bara undrar liksom.. När försvinner dom isåfall? Mer orokänsla och ledsenskänsla antar jag, nej. Jag vet att det är de!
Har suttit sedan klockan.. igår klockan 20-21 tiden ungefär och lyssnat sönder Lifehouse. Enbart för att jag är så satans nere på botten. men hallå? Vad är det med mig? för några dagar sedan var jag på topp, var sjukt lycklig men snacka om att mitt humör skiftar snabbt om från kanon till botten. Orka!

Satans spotify reklam som förstör när man är nere och inne i låtarna och inväntar ivrigt nästa låt men nehe! Då kommer den jävla reklamen, alltid två-tre stycken i rad också! Icke bra någonstans. människor (jag!) blir bara galen av reklamen. den förstör, ta bort, Tack!

Älskling skulle kommit hem 21-22 tiden också men de har han inte heller gjort. Ännu mer ledsen, och jag vet inte ens om han kommer med denna näst sista bussen hem som gick 00.25 från Borås C. Om inte blir det väl 02.25 OM han ens kommer /: han har varken hört av sig eller någonting, de är jag som fått fråga och höra av sig för han verkar ha glömt av hur man gör tydligen... Och sådant gör saker och ting inte direkt bättre, snarare *tummen ner*.
Hoppas bara du förstår hur mycket jag saknar dig älskling.. och hur mycket både jag och ditt barn saknar dig just nu, alltid! Du är allting för mig, min livskamrat, min älskare, min bästa vän, mitt allt.
Saknar dig så ofattbart mycket, ensamt här utan dig..



Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: linda

Jaa :))

2009-09-21 @ 08:36:10
URL: http://lindaglansins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0