(:



En ny bild på hela mig och magen, för att visa lite mer OM de ens syns :p
Bebis i vecka 21, (v20+4) Snart 22 <3

Annars har dagen fortfarande varit väldigt lugn. Älskling åkte förut till jobbet vid 11 tiden, jag har suttit framför dumburken här, kollat på film (ensam :() buhu :p, ätit lite godis och nu har pappa åkt till jobbet för dryga timme sedan och nu har jag internet så jag passar på att blogga lite.. :) Fick skjuts ner till soc av pappa så jag kunde lämna in mina papper jag egentligen skulle gjort igår (A). ops! hahaha .

Msn har hängt sig också, kommer inte in :( OGILLAS! nog om det.
Har sjukt tråkigt, bara så att ni vet, haha. funderar på vad man skall göra för middag till min sambo och blivande morfar för 5:e gången? ;) haha.
Funderar på att knyta lite nya kontakter, alltid skoj :) Rå hit med msn vettja! Är ju ändå bara hemma på dagarna då älskling jobbar. hah :)

Tog också bort Lillens stygn igår på magen efter operationen, självaste jag tog bort dom helt själv :D Kanske skall bli lite djur assitent? haha ne fy, de vill jag inte :). Har redan någonting jag vill bli och skall börja plugga till det efter bebis är född, vet dock inte när riktigt ännu. men kanske 6-9 månader efter lite smått? :) Låter kul det!

Får väl kila nu, har inget kul att skriva nu :p

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0