Another brick in the wall

Vecka 19, (v18+2).
Allt bara flyter på och jag känner att bebis växer mer och mer hela tiden och snabbare och snabbare! Så himla fräckt att vara med om .



Lite bilder från den mysigaste helgen <3

Elite Plaza Hotell Avenuve korridoren mot hissen från vårat rum. Våran mysiga dubbelsäng :) med Mc mat, haha. utsikten från vårat fönster, superfint! precis när man kom in på vårat rum på hotellet :).

Denna helgen var så sjukt mysig så de finns inte. Pool, relaxavdelning, god frukost, två dagar helt själva utan någon som stör. Det var så himla skönt. de var verkligen något vi behövde, inte så lätt som dom flesta tror att vänta barn.. Vissa har de lite svårare eller kanske inte är helt okej inombords.. men det känns som att lägenheter osv är på G och det börjar lätta upp nu :) Känns kanon.
Och på onsdag senare till kvällen skall jag och Andreas på två lägenhetsvisningar i Borås, Tullen ;). Två stycken bostadsrätter, jättefina :).

Hursomhelst nu.
Andreas åkte tidigt imorse till Borås för att jobba, och jag är hemma som vanligt. haha ;p.
Får se vad som händer idag.. Funderar på att åka med pappa ner till Kinna och köpa en film jag och älskling vill ha ;) Baby skall ha en liten överraskning tycker jag, hihi (A).

Nepp.
Nu skall jag nog ta och göra min lite lunch, vegg bullar och potatis mos :) Mömma! Så ha det finfint alla . Pözz ;D

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0