15/9-09

Idag firar jag och Andreas aka Baby 15 månader tillsammans, så jag köpte en present till honom, hihi :). Han blev glad också :p haha. <3

Annars idag åkte vi in till Borås vid 10.30 tåget dit från mig (Kinna) och mötte upp Bea :D Längesedan jag träffade den tösabiten, så vi gick omkring hela dagen.
Vi åt kina buffé tillsammans (alla tre), vi handlade en hel del saker dvs smör knivar haha :p, jag köpte svarta jeans leggings, svarta stövlar i mocka med liten klack (ursnygga (A)), en bajs spray som luktar rent ut sagt SKIT hahaha :D, en gyroboll till älskling, åt på Mc donalds senare också, åt mjukglass gjorde vi med eller jag och älskling för Bea gillar inte glass så hon köpte en coca cola istället och sörplade på :p.
Älskling var iväg 2-3 timmar och jobbade också så då passade jag och Bea skrutt på att babbla en massa i de fina vädret, dock satt vi i skuggan för de var så jäkla varmt i solen ju, hehe ;p. Sen åt vi McD mat och de var då älskling dök upp igen efter jobbet :). Vi var först i stan och sedan gick vi tre vidare till Kna(u)lleland och var där nästan hela stunden vi sågs.. hihi.

senare fram mot 18 tiden gick vi alla bort till centralen för att Bea skulle hinna med sitt tåg hemåt :). Satt och tjötade i ungefär 30 minuter innan hennes tåg anlände och tog lite kort gjorde bea också hehe :p.
Så hela dagen har varit suverän enligt mig och jag tycker att vi dvs jag, Andreas, Bea och hennes göbbe skall gå på par middag tillsammans :D eller så får jag åka till henne och hälsa på henne, har ju aldrig varit hos henne í hennes lägenhet faktiskt :)

Så vi avrundade vid 19.00, hon gick på tåget och vi gick bort från centralen för att pappa hade precis slutat jobba och skulle åka hemåt och frågade om vi ville åka med honom och självklart tackar vi ja :) Perfekt timing ju!

Kom hem runt 19.45 typ och då satte sig älskling vid datorn och spelade lite spel och jag vid tvn och inväntade Idol..
Nu inväntar vi Little Biritan USA :D så jävla bäst det pogrammet är va! har följt det sedan första säsongen som gjorde självklart :p hahaha. Verkligen min humor! heeh (A)

Nu avrundar jag också här, tänkte fixa mig snabbt inför kvälla :)
ha det brao allré männischooor!

Elly abdikerar <3

Kommentarer
Postat av: bea

haha, du lär inte vilja se min lägenhet heller xD den är hemsk! haha.

2009-09-16 @ 00:11:16
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0