White trash get down on your knees, time for cake and sodomy!

Jahaja!
Då har älskling åkt iväg :( buhu! kommer bli många ensamna nätter nu Baby, helt tomt. Blev helt tårögd när du åkte förut.. huu!

Men igår hade vi väldigt mysigt iallafall :) Myste, kollade på tvn, spelade lite sims och var med varandra som sagt!

Så imorse innan älskling åkte fick vi i oss lite frukost tillsammans, mys pratade och fixade snabbt iordning för att du skulle åka.

Kollade igår också vad namnen till bebis betydde, :) dom vi vill ha iallafall, bra så de itne var konstigt :P Hahah :). Men jajja... får se vad som händer idag.. veckan, som återstår. Älskling är ju inte hemma eftersom han skall jobba uppe i Dalarna, YEY.

Alldeless nyss kom mitt nya comviq kort :) Så nu har jag comviq kontant igen :D Äntligeeeeeeeen! =DDD
På lördag blir de troligen Göteborg en stund med syster Linda, :) kommer bli kul, kolla runt i bebis affärer tillsammans, fika och prata massor!
Kanske träffa Bea skrutt och hennes göbbe där också om vi får tid till att ses! Hoppas :)

har börjat planera inflyttningsfesten också, blir väl runt 10-12 styckna iallafall, inte alltför många, skönt det :) Med tanke på att dom flesta kommer att dricka säkert, förutom jag :p haha kanske Andreas också, men vi får se hur det blir :p.

Nu kilar jag iallafall, nu skall jag kolla på Days :)
ha de brao då!

Elly abdikerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0