Try walkin' in my shoes

Fick ett sms av älskling för 1.5 timme sedan :) de värmde gott! Saknar dig skall du veta älskling.. otroligt mycket!

Igår kväll var de allt tomt efter dig i sängen.. men bebis sparkade på som vanligt på kvällen, innan man skall gå och lägga sig :p haha. ett himla hålligång på bebis om kvällarna, myspys ;).
Låg och buffade lite på bebis och kollade på magen när hela alltet hoppade till då och då, rätt som de var låg bebis jättemycket på högersida under naveln, så jag tryckte lite där för att buffa, så helt plötsligt känner jag att de var huvudet som låg där och försvann vidare. haha blev jätteskraj att jag mosade huvudet, men icke då :) Bebis rör sig för fullt nu också så :). Haha. <3
Du är efterlängdad bebis!

Om systeryster säger nej till Göteborg idag, senare till eftermiddagen blir det att åka hemtill Carlos en stund ikväll istället, kan bli riktigt kul :). haha, konstigt de kommer kännas att träffa Andreas kompis ensam, utan honom :p haha. hursomhelst ;)

Har iallafall fått i mig frukost sedan 1 timme tillbaka och sitter ännu vid msn, skall hoppa in i duschen strax tror jag :) göra iordning mig otroligt segt, haha.

Ringa systeryster när hon kommer hem sen också, vid 12 tiden kanske? Jag testar då iallafall :D Haha.

Imorgon blir de inget med träffa syster Linda, för hon kan inte komma till Göteborg tyvärr, och orkar inte åka den hela långa och krångliga vägen bort till Alingsås -.- de får vänta isåfall...

Ha de brao :D

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0