Things you said

Hejsan hoppsan!

Dock har jag ingenting direkt att berätta eller säga, JO!
Andreas har kommit hem och det älskas såklart ;) Annars så inte mycket alls :)

Varit inne i Borås i förrgår och igår och inhandlade lite småsaker vi, jag behövde.. Jag köpte två nya toppar, mycket bra :) Köpt systerysters födelsedags present som är ifrån mig och Andreas då. Hm?... får tänka lite till, hehe ;)

Just det ja.
Idag kollade vi runt på IKEA's hemsida och skrev en inköps lista till söndag då vi skall dit och handla massor, kommer gå på över 4000 :- dyrt , höhö :p Hursomhelst :)
Sedan kollade vi på 200x220 täcken på Jysk, hittade ett kanon bra för bra pris så vi slog till direkt och jag köpte det ;) 1.600 :- fattigare var jag nu då :p men de var det värt :) Ville ha ett dubbeltäcke istället för två vanliga 90 täcken, hihi :) myspys! Så nu har vi letar runt en massor på påslakan och hittat en hel del vi skall inhandla delvis på IKEA :) Kommer bli superfint. Vi flyttar ju faktiskt om drygt 23 dagar ! :D

Imorgon blir det en ny vecka för oss också (: Men skriver mer om det imorgon självklart, haha.

Andreas skall iväg på lördag, hela dagen och arbeta i Jönköping med en kille så det blir en ensam fredagskväll och lördagförmiddag/eftermiddag. men han kommer väl till kvällen iallafall <3 älskas!

Nepphepp!
Om man skulle ta och fortsätta vidare någon annan stans, haha :p
Bebis mår bra så ni vet (: växer och har sig.
Ha det brao :)

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0