The heretic anthem

Hejsan. Var ett tag sedan? :p

Hursomhelst :)
Allt med flytten börjar flyta på riktigt bra och vi flyttar den 2:a November så det är idag 11 dagar kvar tills vi flyttat till eget, den första hyran är betald också, vi har sågott som allting vi behöver till lägenheten, bara lite små saker som vi skall köpa när vi flyttat dit som en ny soffa, kanske ett nytt soffbord och sängram :) och sedan blir det att tapetsera rätt mycket i lägenheten sen är vi nog nöjda, eller jo. vi behöver nya barstolar också ;p men det är en annan historia! haha :)

Idag var jag och Andreas nere i Kinna en snabbis på seb och fixade lite saker, sedan tog vi bussen intill Borås för att kika omkring :)

Vi köpte en "tavla" så kallad, haha eller rättare sagt en posterflag med SLIPKNOT som vi skall ha i vardagsrummet, orka tavlor ;) Bättre att ha uppe den musiken man älskar, gillar än konst :p Musik är ju konst! hihi

Bilden på våran posterflag vi skall ha i vardagsrummet senare! :)

Imorgon får jag se vad som händer... Jävla busskort man inte har :( bara borås och där omkring men inte till kungsbacka/göteborg. SKIT!

Annars vet jag inte mycket alls :p
Andreas har åkt upp till Stockhom nu ikväll med en kollega för att arbeta tillfälligt i en butik med hans fars kompis då, så han kommer vara där uppe inatt tills måndag troligen... Så nu blir det en till helg utan min älskling, men jag har fullt upp i vilket fall :) Imorgon KANSKE jag skall träffa Mella om inte det skall jag troligen träffa Carlos en stund imorgon.
Och på lördag blir det troligen att jag och pappa åker till Vallda för att hälsa på syster Annelie med familj och hämtar ett kakelbord jag och Baby får av dom :) Jättefint bord verkligen, handgjort så det blir ingen annan som kommer ha ett sådant bord vi har, hihi väldigt personligt, assnyggt iallafall! :) dock skall vi nog bara måla om bordet i en annan färg eller fylla i samma som nu, vitt. men vi får se!

Nepphepp.
Nu har jag fått sagt en hel del. haha. Och så har jag rätt mycket foglossning nu på tal om ingenting som är väldigt distraherande, och det gör ont !! -.-

men ni alla får ha det brao dåå ;p

Elly abdikerar :)

Kommentarer
Postat av: bea

slipknot gillar vi ^^

2009-10-22 @ 22:08:18
URL: http://heyitsbea.devote.se
Postat av: Madde

Mycket brabra eller hur? ;)

2009-10-23 @ 11:34:33
URL: http://ellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0