The first revelation .

Först och främst vill jag säga stort grattis till mamma Linda och pappa Kimmie som idag blev föräldrar
till deras son Keven. Hoppas att allting har gått bra och att vi snart kan ses,
vill ju träffa ert barn och er .
All lycka!



Var förut på hemköp en snabbis med pappa och inhandlade kvällens smaskigheter, godis till mig och pappa köpte nyttig mjölk och bananer ;p haha. Vadå känna sig onyttig? men jag får froda tills älskling kommer hem igen, typ på måndag ? :( buhu! Men snart så ses vi igen älskling :)

Kollade lite förut på The proposal eller hru den stavas, itne värd att det. Stängde av efter dryga 30 sega minuter, inte alls kul... :( så jag satt framför msn och internet som vanligt, kollat då och då på tvn snett bakom mig :)

Tänkte börja kolla igenom alla bebisleksakerna och kläderna nu jag fått av Annelie, kollade igenom böckerna förut så jag somnar väl till alla tidningar jag fick med mig. hihi :)
Har ätit alldeless för mycket godis känner jag, känner mig 10 ton tyngre än igår natt då jag vandrade en jävla massor, haha :p

Åh! Snart flyttar jag och Andreas, äntligen ! 9 dagar kvar bara :D tiden bara försvinner iväg med alla saker man vill, skall göra. 9 veckor kvar tills bebis är beräknad också :) snart har jag och andreas, eller ah, i mitten på december har vi 1.5 års dag tillsammans, och den 18 december fyller älskling 20 ynka år :p Haha <3
Vi måste beställa släp också inför flytten, pappas bil får tyvärr inte in alla sakerna vi skall ha med oss till lägenheten, haha.

Avrundar det hela med en magbild <3 <3 <3Massvis av kärlek. älskar dig bebis !!
Åh vad vi längtar tills du kommer till oss, om du bara visste :)


Nepp. Nu har jag sagt nog säg.
ha det brao allihooopa!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0