Smells like the Children

Imorse när jag vaknade hade jag sådana ihärdiga kramper i hela magen så jag kunde knappt ligga still, visste inte vart jag skulle ta vägen? Är det sammandragningar tro eller vad händer med mig egentligen ? Det gör så fruktansvärt ont, det är allt jag vet just nu och att det försvann tackochlov för drygt 1 timme sedan, hade det sedan 08 imorse tills en timme sedan, fyfan .. :(

Igår satt jag och sorterade säkert 100 st bebiskläder dvs. babybodys, byxor av olika slag, strumpor, mössor, overaller, t shirtar och tröjor, leksaker och täcken+kuddar :) Haha, kom på att jag och pappa glömde en sak hos syster Annelie igår, gå stolen, hahahaha. hur smarta är vi då? :p

Och nu är även julafton bestämd, vi skall vara hos syster Annelie i Vallda och fira julen med dom och troligen med Philips farfar och farmor. Hela tjocka släkten :) mycket trevligt.


Systeryster hittade en skit gammal bild på mig, eller ja. Från innan jag var gravid iallafall :p Då vägde jag "ynka" 56-57kg någonting och på senare dar har har jag konstigt nog gått upp i vikt? VAAAAAAD kan detta bero på? :p Får väl hoppas att man inte går upp alltför mycket innan bebis kommit, haha. Men jajja. (A) där var jag smalare iallafall än nu, haha jag kan ju inte ens dra in magen nu utan den hänger utanför böxerna :o

Men nu kilar jag ett slag...

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0