Sing sorrow

Än så länge har jag inte gjort ett skit som är vettigt idag. dock har jag pratat med Lulu i över två timmar med henne förut :) lääängesedan, och första gången på längesen.

Tänkte ta mig ett bad om en stund.. mysigt med skum, lite ljus och ta det lugnt och skönt! :D

Sitter just nu och pratar med systeryster om ditten och datten, och lite ang imorgon då vi kanske åkter intill göteborg en stund efter klockan 16.00 och kollar runt lite.. kan bli kuwl.. (?) eller? :P haha
Hursomhelst.

Idag är det exakt en månad kvar tills jag och Andreas flyttar =DDD
Jössus vad vi längtaaar!! :) kan knappt bärga oss, vi vill flytta nu fan. haha.

ÄLSKLING, jag saknar dig! :( buhu! <3

På lördag blir det trevligt med syster Linda :D

Kilar nu.
Ha de fetttttto!

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0