Scum of the earth

Helt fantastiskt kväll igår!

Eftermiddagen började med att jag åkte in med systeryster till Göteborg, var inne strax efter 17.00 tiden någongång, gick omkring i nordstan en timme eller så. Systeryster inhandlade lite saker från H&M och vi kollade runt allmänt :) Hade tänkt att köpa två saker från apoteket men nääää, helt omöjligt. Lång kö, massa folk och kokhett så nej tack :p Haha.

Runt 18.30 följde jag med systeryster till centralen för att hon skulle ta bussen hemåt igen och jag skulle stanna kvar ett tag till för att möta upp Bea skrutt och hennes prins :) Möttes borta vid kungsportsplatsen, hejade, gick runt en kort stund och sedan blev de kallt så vi gick och satte oss på ett cafe och tog lite dricka.. Gott! ;p Satt i drygt en timme och sedan blev klockan typ.. 20.30 har jag för mig, och dom skulle dra sig tillbaka till hotellet, samma hotell jag och Anderas bodde på två nätter :) myspys för dom, oss :p DÅ! haha.

Sedan åkte jag bort till korsvägen för att möta upp... MELLA! :D Fick vänta en liten stund men de gjorde inte så mycket, och tills slut kom Mella och Martin (hennes prins) :p Stod och kramades säkert en minut och var överlyckliga att äntligen få ses och träffas igen efter 1.5 år utan varandra mer än kontakt via sms, mail osv. Så det kändes hur skönt som helst att få träffa sin bästa vän efter såpass lång tid :). Blev nästan helt gråtfärdig. haha :p

Hursomhelst :D

Gick runt lite, alla tre då :) Fick öva lite på min engelska men de var inte mycket med tanke på att hennes prins pratar engelska :p Eftersom han kommer från Nya zeeland :). men de gick ändå! hahah .
Gick omkring 20 minuter vid korsvägen, sedan gick vi hem till dom, deras lägenhet :) stor 5:a fast omgjord till en gigantiskt 3:a nu :p haha. Lånade toaletten de första jag gjorde när vi kom hem till dom, sedan frågade Martin om vi damer ville ha någonting att dricka så vi tog lite juice ;p. Satte oss i vardagsrummet, pratade till klockan 23.00 och exakt ALLTING <3 Kändes skönt att äntligen få träffa dig bästis <3.

Första gången jag både träffade Beas prins OCH Mells prins :p på samma kväll. Mycket ståhej de var igår :)
En riktigt kanonkväll fick jag igårkväll iallafall och var otroligt glad över det!

Sedan iallafall vid 23.00 tiden följde Mells mig ner till korsvägen för att vänta med mig tills bussen min kom :) Stod kanske max 10 minuter tills bussen kom . skönt, de var så kallt ute ! haha :p Sen på bussen hem satt de snett bakom mig två tjejer i 14-15 års åldern kanske? antar jag, för deras jävla samtals ämne var de roligaste jag hört på länge :p HAHA :D Nog om det! :)

Vägen hem från bussen i Kinna var KALL -.- Frös som ett ollon!
När jag väl var hemma var de glömt och jag satte mig framför datorn en timme, efter det blev de sängen och somnade som en stock :p Hahaha! Sköööönt.

Vaknade idag runt 08.30 av att älskling ringde för att säga godmorgon och småprata lite innan han skulle börja jobba :) MYS! <3 Pratade väl fyra-fem minuter iallafall, längsta på länge :p på två dagar. Och imorgon kommer älskling hem !!! Dock natten och vet inte om han hinner åka hit med sista bussen :( så de kanske blir en natt till utan Baby, men han lovade att om han inte hinner tar han första bussen på måndag morgon till mig (A). De blir typ vid.. 05 på morgonen? Haha. galning man har till pojkvän men absolut den bästa som finns :)

Idag har jag ingen planering alls, känns som en seg söndag? Örrrkk!

BEBIS är bäst <3
kooom februariii!


Nu kilar jag :)

Elly abdikerar

Kommentarer
Postat av: bea

haha, prins ^^

2009-10-05 @ 23:38:16
URL: http://heyitsbea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0