Save me, falling down

Dagarna bara försvinner :o
Hinner ju knappt med någonting känns det som, haha.

I söndags var jag och älskling på IKEA i Kållered, inhandlade massor av saker nu till lägenheten och allting gick på drygt 2.900 :- haha, dyrt -.- Men nu har vi så att vi skulle kunna flytta in iallafall :)
Sängramen och lite annat som soffa önskar vi oss, sängstommen önskar vi oss från IKEA och soffan från CHILLI :). När vi ändå var i Kållered så var vi en sväng förbi Chilli som ligger ett hus två hus ifrån IKEA, så vi test satt olika soffor och den som vi kollat upp på deras hemsida, och den gillade vi inte alls i verkligheten, så vi hittade en annat supersnygg för ett okej pris, OM vi önskar oss den då vill säga :p haha. En ny TV behöver vi nog med, haha!

Igår var vi en stund i Borås, fikade lite och kollade omkring. Träffade Carlos och Andreas var på arbetsinterjuv, och fick det! :D Min bästa pojkvän, hihi. Duktig som han är :) Dock var de bara tillfälligt, eller då anställda på företaget är sjuka skall han arbeta, men bättre än inget alls :). Hihi

Förut när vi låg och pratade/myste så sparkade bebis hur mycket som helst, så vi drog upp min t shirt lite för att kolla när bebis rörde på sig därinne.. Slutade sparka och då blev vi ledsna, haha. Men så la Andreas huvudet lite lätt på min mage och visslade och pratade högre än vanligt och då reagerade bebis direkt med en spark på Andreas kind, haha :D Så visslade Baby nära magen igen och då sparkade bebis till igen :D hahaha! <3 Vadå kärlek? :)

Andreas åkte vid 21 tiden till Borås för att sova hos mor och far inatt, eftersom han skall vara på det företaget imorgon kl. 05.00 på morgonen där han var på interjuv igår för att lära sig lastbils rutten han ev. skall köra när han behövs på jobbet där :) hihi. Så ses vi senare till eftermiddagen då han slutar, och sedan skiljs vi åt igen till kvällen för att han skall hem och jag skall hemåt. för på torsdag är det samma som gäller ang. det där jobbet. Där 05 och slutar runt 14 tiden på eftermiddagen ;).
Efter han slutat på torsdagen skall han hjälpa sin far med lite saker ang. våran flytt :D Jössus vad vi längtar att få komma hemifrån. hehe ;p

Idag annars gjorde vi negerbollar med hackad daimbitar vi Andreas snällt hackade ner :) Blev supergoda! Och vi har verkligen en liten fetisch för kakor nu mera, hahaha :D Som gamlingar :p... höhö!

nepp, om man skulle ta och nana strax tro? Mja :) låter skööönt!

En sak till!
JAG SAKNAR MIN BÄSTEVÄN, Emelie <3

Slutligen, nu drar jag mig. ha det brao då!

Elly abdikerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0