Pour some sugar on me

Satt förut och letade lite roliga bodys till bebis, så hittade jag dessa skönheterna ;)




Hittade så många grymt balla bodys till älskling ! :) hihi.

Alldeless nyss snackade jag med Nicke, han sa nog de roligaste på länge :D Hahaha !


Alla bilder jag lagt upp, alla fyra är klickbara bilder såklart :)

Förut åkte älskling hem, fast först kom han hit vid 14.30 :), myste, åt, vilade, badade och myste, hihi. Innan vi träffades var jag nere på Soc och lämnade in mina lappar till dom så jag förhoppningsvist får mina pengar! :D Haha .

Älskling åkte hem förut vid 21 tiden till Borås. buhu :( Han skall upp imorgon vid 04 igen som idag pga hans jobb han lär sig :). Min Baby är bäst :D och TACK för innan älskling, du vet vad jag menar ;) <3 hahahaah .

Aja, nu skall jag äta upp dom sista tre negerbollarna vi bakade igår kväll, haha (A). usch vad man går upp i vikt men de är att träna efteråt, otroligt mycket !
Men nu får ni ha det så bra, så hörs vi nog imorgon juu :)

Elly abdikerar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0