People = Shit

Idag fyller lilla systeryster 18 ynka år!
1 dag kvar tills jag och Andreas varit tillsammans i 1år & 4månader!
18 dagar kvar drygt tills vi flyttar till våran lägenhet i Borås, äntligen!
62 dagar kvar tills jag och Andreas har varit tillsammans i 1år & 6månader!
65 dagar kvar tills Andreas fyller 20 år!
113 dagar kvar tills bebis kommer <3

Mycket viktig kom-ihåg-lista ;)

Kom ihåg en annan sak.
Iförrgår köpte jag mig också en ny tungpiercing, första gången på säkert 2 år, haha :) Så nu fick jag mig min efterlängtade svarta stav. supersnögg!

Usch gillar inte att sova ensam, blir så ensamt. buhuu! Men jag sover konstigt nog nästan en hel natt när jag är ensam, haha. kanske för att vi delar på en 120 säng tillsammans? Troligen...
När vi flyttar till lägenheten får vi ju en dubbelsäng, TACKOCHLOV :D hahaha!
Får hoppas på att den är mjuk, eller inte Soft och inte Hard, men typ Medium :) Det är gott!

Aja, skall iväg till Borås senare troligen och träffa älskling nåra timmar, sedan iväg till systeryster som fyller hela 18 år idag, haha :) Lill tjejen blir myndig. jössus :) hihi
Grattis till systeryster idag !

För övrig info.
Min man på bilden, haha när jag dör ;)
Förlåt Baby, du är min man nu men när jag dött är han min.
hahahaha skoja bara älskling ;) (eller inte). haha :p

Nepp. Nu får jag väl ta och hoppa in i duschen, raka mig och tvätta höret mitt. haha :)
Ha det brao!

Elly abdikerar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0