OFF AND AWAY -





Snart åker jag intill Göteborg med systeryster, åker hem vid 20 tiden tror jag, om vi inte har såpass skoj och stannar längre :p haha! När jag gjorde iordning mig så passade jag på att ta lite kort som jag inte gjort på typ..? år och dar så jag passade på med det ;) haha.
Så passa på att njut, haha!

Hoppas på att älskling ringer lite senare också, innan han går och lägger sig <3

Bebis sparkar så gott som hela tiden nu mera, och det gör mig så otroligt lycklig att veta att bebis har kul där inne, börjar nog bli trångt för dig snutt*n :) Bara drygt 4 månader kvar ju :). Sen slipper du att vara där inne och då får du istället vara ute hos mamma och pappa :) .

YEY vad kul då... Det började nyss regna, hoppas att skuren snart går över. Orkar inte med regn när jag för en gångs skull riktigt gjort ordning mig, haha. Så jävla typiskt va! Min tur antar jag? (: YES! Snacka om att systeryster är en jävla surpuppa bara för att de började regna nu, hon hatar regn , hahaha :p

Nepp.
Får se vad som händer imorgon :). Får ta och kika omkring under kvällen och morgonen imorn ;). Nu får jag sluta skriva. bloggar nog mer senare när jag kommer hem, och visar mina nya "köp", om jag gör några :). Ha det fint !













Elly abdikerar, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0