Never let me down again .

Tänkte lägga in lite bilder från igår kväll :) Bebis sparkade hur mycket som helst, så att de riktigt kändes när bebis fötter/armar och huvud stötte mot alla väggar som finns, haha :p Men de får h*n mer än gärna göra, bara så jag vet att bebis lever :D Haha.

Tänkte lägga ut en bild när jag ligger ner och drar in magen riktigt ordentligt,
men hur lyckat blir det? :p



Försöka går ju, även om det inte lyckas direkt :p Haha.
Bebis börjar ju bli riktigt lång, :)
hihi.

Häromkvällen låg jag och pratade med älskling så kom jag på en sak. "bebis är ju drygt 30 cm från huvud till fötterna :O den föds ju ungefär vid 45-50 cm och den är 30 cm nu!" Andreas svar på det "ja? har du aldrig tänkt på det? :p" Jag är då helt efter i mina tankar nu mera, hahaha :p Bebis har ju fan vuxit mer än hälften REDAN :o Jössus, bebis vad du växer nu är det bara vikten och lite annat som väntas för dig <3 :)

Hursomhelst :)

Andreas är iväg med de nya jobbet idag igen, och försöker lära sig rutten :) över 80 ställen att lämna paket på :p haha på en dag, det är då fan inte lite, hahaha ;p
Och gissa vem som fick samtal tidigt imorse vid 04.38 ungefär? Jo, jag! haha. Älskling var påväg till jobbet i Borås och de var kallt ute, såg månen och var tvungen att ringa och väcka mig för att säga att jag skulle ta mig en titt på månen och när jag väl kollar ut så ser jag massor av stjärnor men inte någon måne? Hmm. Orka gå upp för att leta efter månen, Andreas sa i vilket fall att månen var sjukt fin och att de var värt att se men INTE så tidigt på morgonen, hahaah :p Tyvärr älskling ;)

Sedan la vi på och typ max 5 minuter efter det ringde han igen och berättade någonting om något hångla tuggimmi? Ingen jävla aning vad han pratade om, jag var så trött. haha sa iallafall puss hejdå igen för andra gången och de tog sin tid innan jag somnade om, somnade inte om förens 05.30 någonting tror jag klockan var senast jag kollade på den iallafall :p haha galen du är älskling, hihi <3

Idag skall jag betala min mobil räkning, hmm? Vad mer? Vill in till borås/göteborg för att kolla omkring på bebis kläder och tillbehör, hihi :D Får se om jag hittar någonting, så trist att kolla själv men hittar ingen såhär dax uppe och villig, haha :) Men jag får se senare!

SAKNAR ANDREAS <3 min snygging.



Som inte vill vara med på kort, haha <3

Jajja.
Nu får jag väl försöka göra något vettigt (A). Vad de nu kan bli, hahah.
Ha det bra i vilket fall :)

Elly abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0