Never gonna stop!

100 dagarnas nedräkning till vårt BF är i full rulle! :D
Ohh, vad vi längtar efter att få träffa dig lill* älsklingen . <3

Idag har det varit en dag med rätt mycket fart och fläkt, fram och tillbaka.

Började dagen med att gå upp vid 06, åka till Borås vid 07 och åka med Andreas till tandläkaren borta i Brämhult, var där drygt en timme då A satt i stolen och blev borrad på :p Såg skoj ut (förlåt älskling, hihi!)

Efter det åkte vi till Kn(u)lleland och köpte lite cd skivor och dvd filmer : ) Kanon glada är vi nu, haha. Detta gillas otroligt mycket. Senare när vi kom hem igen, så bestämde vi oss för att åka nertill Kinna igen för att kolla upp klipp tider hos frisörer, gick till den första jag typ kom på som finns i Kinna som verkar OK.
Kom in, och fick tid kl 18.00 båda två :)

Tidens tills dess kollade vi på en av filmerna vi köpte :) Superbrao !

Cd skivorna vi köpte:
  • Rob Zombie x 2
  • Korn
Dvd filmerna vi köpte:
  • The green mile
  • Pulp Fiction
  • The nightmare before Christmas
Sex stycken kanon klipp :) på tal om klipp haha, nu har både jag och A klippt av oss allt hår, känns det som iallafall , lägger in bild på min frilla med bebismage och på dvd, cd inköpen såklart ;)

Andreas åkte till sina föräldrar för drygt 1.5 timme för att han skall åka med sin far imorgon tidigt på morgonen, kl 04 någongång åker dom iväg till Nossebro? något sådant hette det och stavas det nog, haha :p Är borta så gott som hela dagen, och kommer väl tillbaka senare till sen eftermiddag, tidig kväll förhoppningsvis : )

Aja, nu har jag kollat klart på Desperate Housewives avsnittet som gick nyligen på 5:an. Sitter nu här och trökar, men funderar på att lägga ner detta skriveriandet ;p
Skall bara lägga upp bilderna som jag sagt tidigare här... Heehhe





Nya frillan, väääldigt kort må jag säga, haha ;p och såklart magen <3
Älskade du därinne som sparkar på mamma dagligen hihi .

Nej men nu har jag skrivit NOG :p
Ha det finfint !

Jag älskar dig Andreas
världens bästa livspartner, älskare och bästavän!
Och snart den bästa pappan till vårtat älskade barn -v-

Elly abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0