Minute of decay

Glömde ju totalt bort att skriva att igår var jag och Andreas hos våran barnmorska, haha :) Kollade mitt hb värde, blodsocker och lite annat, blodgrupperingen osv, puls som vanligt.
Sedan pratade vi en hel del om ditten och datten och allt kändes bra som vanligt, hihi :) Och nu när vi flyttar 2 november så har vi bestämt att även om vi kommer bo i en annan kommun, Borås då alltså så kommer vi fortsätta att gå till BVC i Kinna för att vi känner oss trygga här och våran barnmorska är så underbart söt så det finns inte, vill inte riskera att få någon vi inte alls gillar -.- så det känns bättre att fortsätta och jag har ju inga hinder mer än om jag har busskort men annars får det fixas :) på något sätt iallafall, hehe!

Andreas har ju än så länge varit med på alla besök vi haft hos BVC och jag älskar verkligen hur angagerad älskling är i detta :) Min älskling är bäst.

När vi var hos bm så pratade vi, gjorde lite rutin tester som vanligt plus en massa blodprover, haha. Sedan lyssnade vi på bebis hjärtslag som låg mellan 133-140 slag/minut :) så det var ju bra. och så mätte vi min mage för första gången, 25 låg magen på och hon sa att de var jättebra, alldeless i mitten på kurvan! :) så de var bara bra nyheter allting vi fick igår av bm :)



Ny vecka imorgon dock men lägger ut en nytagen bild från idag istället :)

Jag och älskling har nu också hittat den soffan vi vill ha, och troligen kommer få i julklapp från Andreas släkt , en skitfin Miami Divan soffa från CHILLI :)


klickbar bild :)


Och så måste jag lägga in en bild på det vi inhandlade idag + igår när vi var i Borås en del :) Jag köpte ju posterflagen med SLIPKNOT <3, tre dvd filmer (Little britian säsong 2&3 och Magnus betner - Inget är heligt!) dom är ju bara så jävla bra alla tre filmerna :) och så inskaffade jag mig en ny ögonbryns penna och en ny mascara vilket var väldigt nödvändigt ;)



självklart en klickbar bild ;p

Så jävla snygg posterflag så det finns inte!
Nu skall jag och Baby börja inskaffa oss mer av dom. Både av mer SLIPKNOT (andra flaggor då!), KORN, MARILYN MANSON, ROB ZOMBIE, DISTURBED bland annat <3

På tal om annat. Bebis mår kanon, och nu har Andreas fått för sig att de är en tjej :p hihi, så nu tror vi båda på att det är en tjej faktiskt men det återstår bara att vänta och se vad du blir bebis <3.

Just det ja. i lördags var jag ute på krogen på år och dar, fyfan det var sköjj! :) Och om två veckor blir det krogen igen, Epsilon på Trägårn i Borås ju. Kan man ju bara inte missa ! Då blir det bra musik, metal music, lack och läder. haha! Får se om jag får på mig något i skinn, läder och annat typ (A). men de tvivlar jag på rätt stort men aja (A). Haha! Annars får älskling gå dit med mig som en läderbög! passar Baby perfekt förfan :p

Sitter nu iallafall och gnager på mitt gröna (granny smith) äpple, så jävla gott! ;)
och dricker vatten, wuuhooo! ;) Skall snart ta lite juice och min järntablett som är så jävlans dyr :o, 50 st kapslar (en dagligen!) för 136 :- det är inte att leka med PLUS mina vanliga folsyra tabletter, 100 st tabletter (en dagligen där med.) för 100 :- drygt tror jag de var..?..
men måste man ha det så måste man :p Hahaha. Vad gör man inte för sitt älskade barn som är påväg ? :) <3

Nää men om jag skulle försöka dra mig tills sängs om en liten stund, ta järntablett och sedan nana ? Låter otroligt skönt, är rätt trött ändå... men saknar älskling :( Som jag är ifrån 4 långa dagar. Men aja, du är duktig som arbetar älskling :) du är bäst om jag inte sagt det? hihi.

Hursomhelst.
Ha det bra nu allesammans!

Elly abdikerar.. trött :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0